24 Mayıs 2017

BENEFIT / ERASE PASTE KAPATICI


Merhabalar,

Bugün severek kullandığım etkili bir kapatıcıdan bahsetmek istiyorum.

Gözaltlarımdaki koyu halkaları kapatma konusunda hep daha iyi ürün arayışında olan biriyim.


Benefit "Erase Paste" ini ben aslında corrector olarak kullanıyorum.
Macunsu kıvamdaki bu ürünü parmaklarımla ya da süngerle gözaltlarıma uyguluyorum ardından ince yapılı bir kapatıcı kullanıyorum.
Bu şekilde o gün minimal makyaj dahi yapsam gözaltlarımı kapattığım için mutlu oluyorum.

Ürünün bendeki rengi 3 numara.
Aslında bir açık rengi olan 2 numarayı alacaktım
 ancak uzmanın tavsiyesiyle corrector olarak kullanacağım için kendisi 3 numarayı almamı önerdi.
Kesinlikle doğru yapmışım,renkten ve kapatıcılıktan memnunum.
Fakat sadece kapatıcı olarak kullanmak isteseydim tercihim 2 numara olurdu.


Eğer gözaltlarınızdan şikayetçi değilseniz bu ürüne çok da ihtiyaç duyacağınızı düşünmüyorum.
Ancak benim gibi gözaltlarınızdan şikayetçiyseniz bir şans verebilirsiniz.

Benefit ürünlerine Sephora'lardan ulaşabiliyorsunuz.

Sizlerin kapatıcı ve corrector favorileriniz neler bu aralar?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder