17 Mart 2017

MART'TA CUNDA ADASI

Herkese Merhabalar,
Nasılsınız?
İlkbahar resmen gelmiş olsa da bayağı bir üşütüyor bizi öyle değil mi?
Olsun biz yine de baharın gelişi ile mutlu olanlarız:)))

Sevgili dostlar,
Bugün bloğumda Ege'ye doğru bir uzanalım istedim.
Bol fotoğraflı, az yazılı bir post bu şimdiden belirteyim:))

Cunda'nın Mart ayındaki sakin, pırıl pırıl ve tertemiz havası bize çok iyi geldi.
En çok ta neyi özlemişim biliyor musunuz?
Masmavi gökyüzüne bu kadar yakın olmayı, başımı kaldırdığımda bana gülümsüyor kadar yakın sanki...




Cunda Sahilinde hayat çok sakin...

Kediler ve köpekler sereserpe uzanmışlar, mutlular; insanlar huzurlu ve sakin.





Doğa o kadar saf ki baktığınız her yön sizde fotoğraf çekme isteği yaratıyor:)))




Cunda Ada'sının en önemli ziyaret duraklarından Taksiyaris Kilisesi,Rahmi Koç Müzesi olarak hizmet veriyor.
Koç grubu yıkık,harap olmuş tarihi kiliseyi restore ederek Cunda'ya kazandırmış.
Görkemli, özenli bir restorasyona imza atmışlar.
Sizi resimlerle başbaşa bırakıyorum.










Cunda sokakları ise eşsiz bir dokuya sahip,
umarım sonsuza dek bu güzelliği ve orjinalliğini korur.

Bizim kaldığımız otel Mola Cunda idi.
Bu ikinci konaklayışımız, mimarisi ve ince düşünülmüş ayrıntılarıyla memnun kaldığımız bir konaklama noktası.




Cunda çevresinde yaptığımız gezilerde karşılaştığımız güzelliklerden birkaç kareye yer vermek istiyorum.







Ege'nin eşsiz güzelliklerini kısa bir süre için tattım ve sizlerle de paylaşmak istedim.
İçinizi açan, keyifle okuduğunuz bir yazı olmuştur umarım.

Mutlu günler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder