16 Ekim 2016

NARS AUDACIOUS RUJ SERİSİ / ANITA

Yepyeni bir haftadan herkese merhabalar,

NARS Audacious rujların ilk çıktığından itibaren ne kadar ses getirdiğini biliyoruz.
 Neden bu kadar sevildiğini bizzat kendim deneyerek görmek istedim.

Audacious serisinden "Anita" rengini elimden düşürmüyorum şu aralar:))


Anita içinde şeftalilik barındıran çok güzel bir pembe ton.
Bence her türlü makyaja yakışacak türden bir renk Anita.



Sevdiğim özellikleri:
  • Rengini çok iyi vermesi,opak
  • Dudakları kurutmuyor
  • Kalıcılığı ortanın üzerinde
  • Saten bitişli,yumuşacık sürümü var
  • Mıknatıslı son derece zarif,siyah metal bir ambalajı var
Bana göre negatif tek yanı fiyatı...
Maalesef fiyatı 100TL
Yüksek fiyat kategorisinde olduğu için çok iyi düşünerek renk seçimi yapmak lazım.
Anita'dan sonra Jane,Audrey ve Vivien gibi daha koyu renklerede bir bakmak istiyorum.

Sonuç olarak Nars Audacious Anita ruj
 highend markalar içinde şuana kadar en sevdiğim rujlardan biri oldu.
Rengini çok başarılı vermesi,dudakları kurutmaması ve ambalajının güzelliği ile fark yaratıyor.
Anita'nın yanına bir renk daha eklemek istiyorum:)))

Sizlerin bu ara favori rujlarınız hangileri
Yorum bölümünde paylaşırsanız sevinirim:)))

2 yorum:

  1. Çok güzel renkler var ama kıyıp da paraya alamadım bunlardan 😩

    YanıtlaSil
  2. Rengine hayranım bu rujun.Güle güle kullanın ♥

    YanıtlaSil