4 Ekim 2016

MAYBELLINE FIT ME KAPATICI

Merhabalar,

Pekçoğumuzun ülkemizde satılmasını dörtgözle beklediğimiz ürünlerden biri
Maybelline Fit me kapatıcıyı anlatmak istiyorum bugün.


Yakın bir zamanda ülkemize geleceğine dair sosyal medyada paylaşımlar gördüm umarım kısa bir süre içinde raflarda bu serinin tüm ürünlerini görürüz:)))

Ben bu ürünü Londra'dan almıştım standtta bulabildiğim en koyu renk 20 numaraydı.
Benim için bir numara açık olabileceğini düşündüm ama ben zaten gözaltlarım için genelde corrector kullandığım için onun üzerine uygularım diye düşündüm.

Hemen yorularımı paylaşmak istiyorum sizlerle...

Öncelikle ince,çok kapatıcı olmayan bir yapısı var.
Yani koyu gözaltlarına sahipseniz bu tek ürünle istediğiniz sonuca varabilir misiniz emin değilim.

Ancak ben Fit Me'yi üç farklı şekilde kullanıyorum:
  1. Gözaltlarımı daha koyu bir kapatıcı ile düzeltip,ardından aydınlık görüntü vermesi için hemen altına uyuluyorum.Oldukça aydınlık,sağlıklı bir görünüm veriyor.
2. Ya da yukarıda belirttiğim gibi turuncu bir corrector ile gözaltlarımı düzeltiyorum ardından fit me'yi uyguluyorum.
Elbette herkesin benim gibi koyu mor halkalı gözaltları olmayabilir.
Gözaltlarınızla sorun yaşamıyorsanız tek bu ürünle istediğiniz sonuca ulaşırsınız diye düşünüyorum. 

3. Yüzümde kapatmak istediğim bölgelerde başarılı bir sonuç alıyorum.
Kırmızılıklar,leke ve sivilce izlerinde denedim.
Özellikle burun kenarları ve dediğim gibi gözüme batan leke ve izleri saklamada başarılı buldum.

Gözaltlarımda çizgilenme yapmadı.
Bu da benim açımdan önemli bir artı oldu:)
Transparan bir pudra ile sabitlediğimi hatırlatmak isterim.

20 numara Sand renginin bendeki duruşu ise şöyle:

(Dağıtılmamış hali)
(Dağıtılmış Hali)

Ben Fit me kapatıcının fırçasınıda beğendim.

Uzun ve ince bir fırçası olduğundan dar alanlarda daha rahat uygulama sağlıyor.


Sonuç olarak Maybelline Fit Me kapatıcı fiyatına oranla başarılı bir kapatıcı.
Türkiye'ye geldiğinde bir koyu ton olan 25 numarayıda mutlaka almak istiyorum.

Umarım sizler için aydınlatıcı bir yazı olmuştur,
bu ürünle ilgili düşüncelerinizi yorum bölümünde bekliyorum.

Sevgiler

4 yorum:

  1. Fit me den önce age rewindı almak istiyorum ben ondan çok memnun kalmıştım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @audrey evet bende çok beğeniyorum Age Rewind'ı.Hadi gelsinler biran önce Türkiye'ye:)

      Sil
  2. ahhh çok merak ediyorum umarım ülkemize gelir :)

    YanıtlaSil
  3. @beauty beybi hepimiz beklemedeyiz,bence eli kulağında gelmesi:))

    YanıtlaSil