20 Ekim 2016

FAVORİ 10 MAKYAJ FIRÇAM

Herkese Merhabalar,

Makyajın olmazsa olmazı makyaj fırçalarıdır.
Benimde zaman içinde küçük çapta bir fırça koleksiyonum oldu.
Elbette aralarında sevdiklerim kadar sevmediklerimde var.
Bugünkü yazımda sizlere elimin hep gittiği favori fırçalarımı anlatmak istedim.


Yazımı yüz ve göz makyajı olarak ikiye ayırdım.
Önce yüz fırçalarıma bakalım isterseniz:

SIGMA 3DHD KABUKİ FIRÇA:



İlk baktığımda bununla nasıl fondöten uygularım diye şüphe etmiştim.
Çok ilginç bir fırça kesimi var.
Bu fırçayla en güzel fondöten,bb,cc krem gibi ürünleri uyguluyorum.
Cildime ürünü çok iyi oturtuyor,fırça izi bırakmıyor.
Resmen tepe tepe kullanıyorum ama fırça kıllarında hiç dökülme yapmadı.
Yenisini yedeklemeyi kesinlikle düşünüyorum.

ELF Angled Blush Brush / Açılı Allık Fırçası:
Elf markasını genel olarak çok sevsemde maalesef ülkemizde satılmıyor.
Dört gözle bu markanın ülkemize gelmesini bekliyorum.
Gelelim bu fırçaya,açılı olduğu için bronzer ve allık gibi ürünleri çok güzel dağıtıyor.


Defalarca yıkamama rağmen kıl dökmedi.
 
ZOEVA 122 Petit Stippling:


Bir Alman markası olan Zoeva'nın fırçaları gerçekten olağanüstü.
Bu küçük stippling fırçasını özellikle krem allık uygulamada çok severek kullanıyorum.
Kılları yumuşacık,defalarca yıkandı,hiçbir sorun yaşamadım.


REAL TECHNIQUES SETTING BRUSH:


Ülkemizde de kolayca bulabileceğimiz bir marka RT.
Setting brush'ı toz aydınlatıcı uygulamada ve kapatıcımı sabitlemede kullanıyorum.
Bu fırçadan ikinci kez alışım.
Kaliteli,uygun fiyatlı bir fırça.

ZOEVA 142 CONCEALER BUFFER:

Concealer ve corrector uygulamada en çok kullandığım fırçalarımdan.
Yüzümde kapatmakla en çok uğraştığım bölge gözaltlarımdaki malum koyu halkalar...
Kapatıcı ve corrector uygulamada en büyük yardımcım:)

GÖZ FIRÇALARIM

MAC 217:
Methedildiği kadar varmış dedirten bir fırça 217.


Göz makyajımın olmazsa olmazı benim için.
Katlanma bölgesindeki farları dağıtmada çok başarılı.
Göz kapağına far uygulamada da kullanıyorum.
İki yılı geçen bir bir süreden beri sürekli olarak kullanıyorum.
Hiç kıl dökmesi yapmadı.
Yedeklemeyi düşünüyorum:)

ZOEVA 227 LUXE SOFT DEFINER:
Alın size bir favori karıştırması daha:))


En az Mac kadar severek kullandığım bir fırça.
Farları karıştırmada,göz kapağına far uygulamada güzel sonuç veriyor.
Mac 217'e hem şekil hem kullanım açısından benziyor.
Dönüşümlü olarak kullanıyorum bu fırçaları.

REAL TECHNIQUES BASE SHADOW BRUSH:
RT.'nin starter setinde çıkan bu göz fırçasını yıllardır kullanıyorum.


Göz kapağına far uygulamasında özellikle çok başarılı buluyorum.
Dediğim gibi yıllardır sorunsuz bir şekilde makyaj kolekisyonumda varlığını sürdürüyor.

SIGMA E35 TAPERED BLENDING:
Standart karıştırma fırçalarından daha uzun kıllara sahip.



Ben birkaç farklı şekilde kullanıyorum bu fırçayı.
Öncelikle daha yoğun gölgeli makyajlarımda gözkapağımdaki gölgeleri yumuşatmak amaçlı kullanıyorum.
Bunun dışında toz aydınlatıcı ürünlerimi özellikle elmacık kemiklerime ve burnuma uyguluyorum.
Yumuşacık kılları var,bugüne dek hiçbir sorun yaşamadan kullanıyorum bu fırçayıda.

SIGMA PENCIL E30:
Alt kirpik diplerime far uygulamada çok başarılı.



Dengeli ve doğal biçimde dağıtıyor farı.
Ayrıca göz pınarlarıma aydınlatıcı uygulamada da çok başarılı.
 
Sizlerle en sevdiğim 10 makyaj fırçamı paylaştım.
Umarım fikir vermesi açısından size yardımcı olmuştur.

Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder