17 Eylül 2016

LONDRA'DAN KOZMETİK ALIŞVERİŞLERİM


Merhabalar,

Bir önceki yazımda Londra seyahatimde gördüklerimi ve ilk izlenimlerimi sizlerle paylaşmıştım.
Bu yazımı halen okumadıysanız linki için tıklayın

Gelelim makyaj meraklıları için hazırladığım ikinci Londra post'una:))

Londra'dan hangi makyaj ürünlerini aldım, hadi toplu halde aldıklarıma bir bakalım:)


Öncelikle İngiltere'nin en büyük drugstore'larından Boots'a uğradım.
Oxford caddesindeki şubesinden NO 7,Bourjois ve Real Techniques
ürünlerinden alışveriş yaptım.




Hazır karşıma çıkmışken Maybelline Age Rewind ve meşhur Collection Lasting Perfection kapatıcılarını da aldım.


Ardından hemen yanında Superdrug mağazası vardı.
Burada da Boots'ta olmayan Makeup Revolution markasından palet ağırlıklı alışveriş yaptım.

  • Flawless Palet
  • Ultra Contour Palet
  • Golden Sugar 2 Rose Gold Allık paletlerini aldım.

Makeup Revolution markasının "Fortune Favors The Brave" paletini bu şubede bulamadığım için başka bir şubede buldum:))

Mua markasından şu gördüğünüz aydınlatıcıyı aldım.


"I love makeup" markası Superdrug'ta satılıyor.
Bu markadan "Death by Chocolate" paletini aldım.

Ayrıca almayı çok istediğim kalp şeklindeki "Blushing Hearts" allıklarının istediğim renklerini iki Superdrug mağazasında da maalesef bulamadım.
Artık bir sonraki sefere diyelim:((

Bu arada hatırlatmakta fayda var:
Makeup Revolution gibi, I love makeup ve MUA markalarının standlarını SuperDrug mağazasında gördüm.

Gelelim en nadide parçalar Charlotte Tilbury ürünlerine.
Covent Garden'ı merak ediyordum ama gitmek istememin en önemli nedeni itiraf ediyorum C.T. mağazasına gitmekti:)))
Biz makyaj tutkunları iflah olmayız:))))

Neyse efendim C.T'den aldıklarım ise şöyle:)


Uzun zamandır listemde olan bu ürünlere kavuştum sonunda:))
  • Magic Foundation
  • Pillow Talk dudak kalemi
  • Luxury Palette'lerden Dolce Vita(4'lü far paleti)
  • Eyes to mesmerize krem farlardan Mona Lisa

Ürünlerin herbirini deneyip yorumlarımı sizlerle paylaşıyor olacağım.
Ancak sizlerin merak ettiği ürünlere öncelik vermek istiyorum,
yorum bölümünde incelememi istediğiniz ürün/ürünleri belirtirseniz sevinirim.

Kendinize iyi bakın,yeni yazılarda görüşmek üzere:))

18 yorum:

  1. Cok guzel urunler almissin, gule gule kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler:) @KozmetikHikayeleri

    YanıtlaSil
  3. maybelline age rewind kapatıcısını bir türlü sağlıklı yazana denk gelmedim. ona lütfen lütfen öncelik olsa harika olurdu.
    instagram butiklerinde görüyorum. en çok denemeyi düşündüğüm kapatıcı ama emin değilim.
    güzel günlerde kullanın hepsini
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  4. Sevda'cığım,Age Rewind senin için geliyor o zaman:)) çok sağol tatlım,sevgiler:) @Sevda

    YanıtlaSil
  5. Harıka ötesi amaaa, gule gule kullanasın ,inşallah bırgün banada nasip olur gidip görüp almak <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Madame Kokoş çok teşekkürler,en kısa zamanda inşallah olur tatlım:)

      Sil
  6. birbirinden güzel ürünler, iyi günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  7. ayy harika şeyler almışsın güzel günlerde kullan. RT Süngerleri ben de yurtdışı alışverişimde almak istedim ama ulta'ya gelmemişti daha :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Balbocegi İle Kozmetik çok sağol cnm:)) Aslında almak istediğim bir RT sünger daha vardı "bold metals diamond sponge" var ya,işte bunu baktığım hiçbir yerde bulamadım.Ulta'ya da hepsi gelir bence çok kısa bir süre içinde:)

      Sil
  8. Farların renklerini de çok merak ettim ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Siri Yaşam bende çok merak ediyorum çünkü tester'ları yoktu ama çok umutluyum hepsinden:) inceleme yazıları yakında gelecek:))

      Sil
  9. Güle güle kullaaan^^ pillowtalk tan ben de istiyoruuum ah bi gideni bulsam:)

    YanıtlaSil
  10. @Kozmetik Aşığı çok sevilen bir dudak kalemi Pillow Talk.Umarım en yakın zamanda alırsınız,en iyisi ülkemize gelir diye umalım C.T.,hepimiz rahat rahat alırız:)))

    YanıtlaSil