27 Eylül 2016

EYLÜL FAVORİLERİM

Herkese Merhabalar,

Eylül ayında en sevdiğim ürünleri hadi tek tek inceleyelim:)


Physicians Formula Super CC Cream:
Bana fondötenlerimi bir kenara bıraktıran CC kremdir kendisi.


İnce yapısı,cildimi çok kapatmadan sağlıklı ve canlı göstermesi,karma cildimi ağırlaştırmaması, üstelik içinde SPF 30 olmasıyla benden tam not aldı:)))  

Rimmel London Insta Flawless:


Hafif renk veren,bana göre amacı kapatıcılık değil ama cilde sağlıklı bir görünüm kazandırmak olan bir ürün Insta Flawless.
Bu üründe cildimi ağırlaştırmıyor.
İçerisinde SPF 15 var.

Physicians Formula Butter Bronzer:
Bu yazın başından beri severek kullandığım mis gibi hindistancevizi kokan,şahane ambalajı ile bana yazı anımsatan bir bronzer.
Temmuz ayında Butter Bronzer ile ilgili bir inceleme yazısı yazmıştım.
Okumak isterseniz buraya tıklayın

NYX HD Finishing Powder / Translucent:
Pekçok highend translucent pudranın üzerinde kalitede bir ürün.


Nyx Bağdat caddesi mağazasından aldığım bu şahane pudrayı kapatıcımı sabitlemek ve yüzümde yağlanmaya meyilli T bölgemde kullanıyorum.
Birkere incecik bir yapısı var,sabitlemesi başarılı,parlamayı engelliyor.
Bu ürünün başka renkleride vardı özellikle sarı tona yakın bir rengi var ona da bakmak istiyorum.

Sigma 3DHD Kabuki Fırça: 
Sigma'nın bu fırçasını fondöten,bb ve cc krem gibi likit ürünlerle severek kullanıyorum.


Ürün cildin tüm noktalarına çok iyi nüfuz ediyor.
Kesimi itibarıyla klasik fırçalardan farklı,sanırım farkı fırça kesiminden kaynaklanıyor.
Krem ve stick fondötenlerle denemedim ama başarılı olacağına inanıyorum.

Maybelline Fit Me Concealer:


Maybelline'nin maalesef ülkemizde satılmayan ürünlerinden Fit Me kapatıcı.
Eylül ayında elimden düşürmediğim kapatıcım oldu.

Loreal False Lash Sculpt Mascara:
İngiltere'de Boots'dan aldığım bu rimel kesinlikle bu ay favorim oldu.
Türkiye'de satılıp satılmadığını bilmiyorum,umarım bulabilirim çünkü bitince yenisini almak istiyorum.
Kirpiklerimi tek tek ayırıyor,uzatıyor ve hacim katıyor.
Benefit Roller Lash'ten sonra ikinci favori rimelim şimdilik:)

NYX Cream Blush / Tea Rose:
Nyx'in bu krem allığını çok seviyorum.

Dağıtması kolay,stippling tarzı bir fırça veya makyaj süngeri ile doğal sonuca ulaşıyorum.
Cilt tonuma yakıştırıyorum,sanırım kısa sürede dibini görürüm:))

Kiko EyeBrow Marker / 02 numara:
Kiko'dan sıradışı bir ürün:)))


Keçeli eyeliner kaleme benziyor.
Kullanımı pratik,kaşlarımda boş olan kısımlara hafif hafif uyguluyorum.
Rengi ve yapısıyla kaşlarımda istediğim doğal görünümü yaratıyor.
Aklıma gelen tek soru işareti keçeli uçlu olmasından dolayı ürünün ne kadar süre dayanacağı.
Bakalım deneyip göreceğiz:)

NYX Butter Gloss / Eclair:


Nyx Butter gloss'lardan daha önce Tiramisu rengini severek kullanmıştım.
Eclair rengi ise daha açık, özellikle mat rujların üzerine çok sık kullanıyorum.

Kiko Everlasting Colour Precision Lipliner / 403: 
Kiko'dan şahane bir ürün keşfi daha:)))


Bu dudak kalemi iki uçlu,bir ucunda kalemi,diğer ucunda dağıtma aplikatörü var.
Bugüne kadar kullandığım en kolay sürülen,en yumuşak dudak kalemlerinden biri.
Üstelik çok kalıcı,rujlarımın kalıcılığını çok  daha fazla artırıyor.
Kesinlikle başka renklerinide almayı düşünüyorum:))

NYX Jumbo Pencil / Yogurt:
Kısa bir zamanda bu kalemin dibine gelmiş durumdayım.


Şahane bir renk "Yogurt"
Doğal,ister tek başına,ister farklı farlarla çok güzel makyajlar elde edilebilir bu kalem farla.

Nars Audacious Lipstick / Anita:
Nars'ın Audacious serisi high end marka rujların en kalitelilerinden bence.
Anita özellikle günlük makyajımda severek kullandığım bir ruj.



Oldukça kalıcı,mat bir yapısı yok ama pigmentasyonu çok iyi.
Lüks bir ambalaja sahip,mıknatıslı kapağı sıradışı:)

Moshos Garden Gülsuyu:


Tonik olarak kullanıyorum,çok memnunum,bitmek üzere.
Moshos Garden'ın sevdiğim ürünlerinden.

L'instant de Guerlain Parfüm:
Benim zaman içinde dönüp dönüp yeniden kullandığım bir parfümdür.


Kullandığım hiçbir parfüme benzemiyor.
Yormayan,farklı notaları özenle birleştiren,klasikleşmiş ama dediğim gibi hiçbir parfüme benzemeyen bir kokuya sahip.

Uzun bir yazı oldu,okuduğunuz için teşekkür ederim:)
Sizlerin bu ay ki favori ürünleriniz neler?

10 yorum:

  1. Hepsi cok güzel, özellikle Buttergloss lardan bende almak istiyorum fikir oldu :) Anitada sahane duruyor, güle güle kullan!:)

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler @viva makyaj:) butter gloss'lardan Tiramisu'da güzel bir renktir,bir bakmanı tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  3. Anita çok tatlı görünüyor, nasıl durduğunu merak ettim doğrusu :)

    YanıtlaSil
  4. @Sargita Gita Anita'nın ayrıntılı inceleme yazısını yazmayı düşünüyorum:))

    YanıtlaSil
  5. rimmelin ürününü bende deneyebilirim , güzele benziyor . sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @soslu badem ben yazın başından beri kullanıyorum,cildimin solukluğunu alıyor ve ince bir yapısı olması güzel.Umarım denersen sende seversin:))

      Sil
  6. hepsi çok güzel NYX ürünlerini ben de severek kullanıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @audrey iyi ki açıldı NYX mağazası.Biz makyajseverler için süper oldu:)))

      Sil
  7. 'BB' 'CC' cremler iyi ki çıkmış :)

    YanıtlaSil
  8. @Nil ModaDusleri evet katılıyorum size.Özellikle CC kremler çok pratik.Hem yapıları ince,hem renk düzenlemede başarılılar:)))

    YanıtlaSil