7 Temmuz 2016

PHYSICIANS FORMULA-BUTTER BRONZER

Herkese Merhabalar,

Physicians Formula ürünleri genelde hep ilgimi çekmiştir.
Birbirinden ilginç ürünleri ve şirin ambalaj tasarımları ve sık sık çıkan yeni ürün grupları ile sevdiğim markalardandır.

Butter Bronzer tam açılımı "Murumuru Butter Krem Bronzer" yeni çıkardıkları ürünlerden en çok dikkatimi çekeniydi.




Yazı,denizi ve sahilleri andıran bu capcanlı ambalaj tasarımına bayıldıım:)

Mis gibi hindistancevizi kokuyor bu da benim açımdan artılarından:))

Butter Bronzer'ın iki rengi bulunuyor:
Light Bronzer(açık renkli olanı)
Bronzer (benim kullandığım)


Toz ve krem yapısının güzel bir karışımı elde edilmiş Butter Bronzer'da.
Ne tam toz ne de kremsi bir ürün.
Yumuşacık,sürümü ve dağıtması kolay.

İçinden çıkan çok ilginç bir sünger var.
Allık fırçasına benziyor ama sünger.


Fırça pek şirin amma velakin ürünü güzel dağıtabilmek açısından pek uygun değil.
Ben açılı allık fırçalarımdan yardım alıyorum ve istediğim sonuca ulaşıyorum.
İçerisinde aynası olmasıda ayrıca güzel:)

Peki Butter Bronzer nasıl bir bronzer?
Öncelikle bunu yüzümü doğal bir şekilde ısıtmak için kullanıyorum.
Kontür yapmıyorum.
Bazı yabancı bloggerlar ürünün çok pigmentli olmadığını belirtmişler.
Yalnız bendeki bronzer rengi ve benim cildimde birkaç fırça uygulamasında istediğim sonuca ulaşıyorum.Elbette bunda cilt tonuda önemli.
Birde ben özellikle bronzerda çok yoğun renk veren ürünlerden hoşlanmıyorum.
Çünkü kontrolü zor oluyor.Butter Bronzer bu açıdan çok dengeli bir ürün.

Physicians Formula'nın Butter Bronzer'ı son aylarda en sık kullandığım bronzer diyebilirim.
Bronzer bitirmeyi başaramayan bana acaba ne zaman dibini gördürtür dersiniz?

Umarım beklediğiniz bir yazı olmuştur.

Mutlu,sağlıklı bir Şeker Bayramı dilerim:))

4 yorum:

  1. Çok güzelmiş güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkürler sevgili @kozmetikperisi

    YanıtlaSil
  3. Bu markanın içeriği iyi mi kötü mü bir türlü anlayamadım :/

    YanıtlaSil
  4. @Siri Yaşam evet haklısın,içerikleri konusunda bende senin gibi çok bilgi sahibi değilim maalesef:)

    YanıtlaSil