26 Haziran 2016

NYX JUMBO EYE PENCIL // RUST

Herkese Merhabalar,

Malumunuz NYX Türkiye ilk mağazasını Bağdat Caddesinde açtı.
Bir önceki postumda son alışverişlerimde genel olarak aldıklarımı anlatmıştım.

Aldığımdan beri farklı makyajlarla denediğim NYX Jumbo göz kalemlerinden RUST rengini inceleyeceğim bugün sizler için:)




NYX Jumbo kalemlerden RUST rengi birkaç tonu içinde barındıran özel bir renk.
Ağırlıklı olarak kızıllık,az bir oranda da kahve ve mor tonların harmanlandığı hoş bir renk elde edilmiş.
İçinde belli belirsiz minik ışıltılar var ama göz kapağında farketmiyorsunuz bile.


Üstte tek kat ve bazsız sürülmüş hali, bir altta da hafif dağıtılmış görünümü var.

Peki ben RUST'ı nasıl kullandım?
  1. Tek başına ister altına bazla(çizgilenme yapıyorsa) ister bazsız tek başına denedim.Koyu,hafif buğulu göz makyajını siyah bir kalem/eyeliner ve bolca rimelle vurguladım.
  2. Rust'ı uyguladıktan sonra üzerine ışıltılı,açık pembe toz far geçtim.Rust'ın rengi yumuşadı,alttaki koyu renk açık farı belirginleştirdi.
  3. Dilerseniz Rust'ı baz gibi kullanarak üzerine mürdüm ve kızıl tonlarda yoğunlaşacağınız smoky bir effect elde edebilirsiniz.Bunu özellikle sonbaharda daha sık kullanacağım.
Rust'ı göz kapaklarıma sürüp,parmaklarımla dağıtıveriyorum.Bu çok pratik geliyor bana.

NYX'ten aldığım Jumbo göz kalemlerinin toplu hali:)


Daha önceden aldığım Milk rengine kardeş geldiler:)

Bu yaz bol bol Jumbo kalem kullanılacak göz makyajında anlaşılan:))

Jumbo kalemlerin fiyatı 16.95TL

Umarım ilginizi çeken ve severek okuduğunuz bir yazı olmuştur.

Jumbo kalemlerle ilgili sizler ne düşünüyorsunuz,yorum bölümünde bekliyorum:))

Sevgiler

6 yorum:

  1. Bu tonları çok beğeniyorum NYX'in aynı isimde toz farı da bu renkte. Güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ceyda krhn evet bende çok seviyorum bu tonları.Bir sonraki NYX ziyaretimde toz farınada bakacağım:)))

      Sil
  2. şahane bir renkmiş toz farını almak vardı aklımda ama bunu da alabilirim yani..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkisinede mutlaka bir bak bence cnm:) @audrey

      Sil
  3. renk için baktım durdum ekrana, mürdüm aşığı olarak umarım avrupa yakasınada açsınlar bir şubede bende rahatlıkla bu muhteşem rengi alabilirim.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Sevda renk gerçekten çook güzel,iyiki almışım Sevda'cım.Umarım en yakın zamanda Avrupa yakasınada açılır,sende alırsın cnm:)

      Sil