13 Mayıs 2016

JO MALONE ENGLISH PEAR & FREESIA PARFÜM

Merhabalar,
Nasılsınız,umarım iyisinizdir:))

Bildiğiniz gibi İngiliz menşeli Jo Malone parfümler Türkiye'de de mağazalarını açtılar.
Artık rahatlıkla Jo Malone ürünlerine buradan ulaşılabiliyor.

Hatırlarsanız daha önce bir Jo Malone parfüm yazısı daha yazmıştım.
"Peony&Blush Suede" parfümünü okumak için lütfen buraya tıklayın

Gelelim markadan aldığım ikinci parfüm English Pear&Freesia'ya...


Taze İngiliz armutu,frezya ve amberin basit ama taptaze bir birleşimi bu parfüm.
Çiçeksi Fresya notaları daha ağır basıyor,bu da benim en sevdiğim tarafı:)
Mis gibi,tertemiz,tam da bahar ve yaz aylarına yakışan bir parfüm olduğunu düşünüyorum.


Ben hem daha çabuk bitirebilmek hem de daha uygun fiyatlı olduğu için 30ml'lik küçük boyu tercih ettim.

Severek kullandığım bu parfümü sizlerle paylaşmak istedim.

Sizlerin bu aralar severek kullandığınız parfümler neler? 

4 yorum:

  1. Peony&Blush Suede şu sıra en çok merak ettiklerimden.Fresh kokularıyla tam Jo Malone mevsimi sanki ♥

    YanıtlaSil
  2. Jo Malone parfümlere bayılırım ben ama çok pahalı ve hemen bitiyor :-((

    YanıtlaSil
  3. @Filiz Şahin Peony&Blush Suede Jo Malone'dan kullandığım ilk parfümdü,çok severek kullanmıştım.Mağazasına uğrayabilirsen mutlaka bir bak derim:)

    YanıtlaSil
  4. @audrey katılıyorum İrem'cim,keşke dönem dönem şöyle %50 indirim yapsalar,ne harika olur.Fiyattan dolayı bende 30ml'lik olanları kullanıyorum.Ama aynı anda başka parfümler kullanıyorsan daha uzun süre dayanıyor.

    YanıtlaSil