21 Nisan 2016

NİSAN FAVORİLERİM

Merhabalar,nasılsınız?

Uzun zamandır aylık favorilerimi sizlerle paylaşmadığımı farkettim.
O halde hemen Nisan ayındaki favorilerimi sizlere anlatmaya başlayayım:)))


ZOEVA COCOA BLEND PALET:
Sadece Nisan ayı boyunca değil aylardır severek kullandığım,elimin sürekli gittiği bu paleti çok seviyorum.
Daha önce ayrıntılı inceleme yazısı yazmıştım,okumak için lütfen buraya tıklayın

GOSH PRIME'N SET SETTING POWDER:
Gözaltı kapatıcımı ve T bölgemi sabitlemek için kullandığım Gosh'un bu transparan pudrası incecik yapısı ve performansı ile yeni favorilerimden.

MISSHA PERFECT COVER BB CREAM:
Gerçekten methedildiği kadar varmış,kendisi yeni favori BB kremimdir.
Ayrıntılı blog yazımı okumak için buraya tıklayın lütfen.

CATRICE ALL ROUND CONCEALER PALET:
Toplam altı renkten oluşan çok kullanışlı bir kapatıcı paleti.
Özellikle turuncu rengi,koyu ve orta tondaki bej kapatıcı renklerini beğenerek kullanıyorum.
Fiyatı 14TL civarıydı,bu fiyata göre oldukça başarılı bir ürün.

HOURGLASS AMBIENT LIGHTING BLUSH PALETTE:
Hourglass'ın bu popüler ürünü çok başarılı üçlü bir allık paleti.
Yapısı ve renkleriyle çok beğendiğim bir ürün.
Çok yakında ayrıntılı yazısını hazırlamayı düşünüyorum.

MILANI BROW&EYE HIGHLIGHTERS:
Milani'nin bu çift taraflı kalemi,kaş altı ve göz pınarları için ideal bir ürün.
02 numaralı rengini kullanıyorum.
Matte cream tarafı kaş altlarını aydınlatmada,Luminous lift kısmı ise göz pınarlarını aydınlatmada oldukça başarılı.
Far veya aydınlatıcı kullanmaktan çok daha pratik geliyor bana.

MAYBELINE BROW SATIN:
Bu favori kaş ürününü bloğumdaki şu yazıda ayrıntısıyla anlatmıştım.

THE BALM BAHAMA MAMA:
İlk aşamada biraz koyu gibi duruyor.
Ben kontür amaçlı kullanıp doğal tona gelene kadar biraz dağıtıyorum.
Yaz aylarında daha kolay kullanacağıma eminim.

NOTE COSMETICS 04 JUICY NECTAR RUJ:
Canlı,harika bir şeftali tonu.
Nemlendiren yapısı ve güzel rengiyle severek kullandığım rujlarımdan.

RIMMEL LONDON MOISTURE RENEW 180 VINTAGE PINK:
İçinde bir miktar kahvelik bulunan şahane bir pembe "Vintage Pink."
Kesinlikle favorim,çok çok severek kullanıyorum.

GOLDEN ROSE LIPLINER 503 VE
DEBORAH MILANO 03 NUMARA DUDAK KALEMLERİ:
Her ikisinide ruj gibi kullandığım oluyor.
Yapıları güzel ve yumuşak,başka renklerinide almak istiyorum

BENEFIT ROLLER LASH MASKARA:
Bittikçe yenisini alacağım bir rimel Roller Lash.
Bloğumda daha önce ayrıntılı yazısını yazmıştım.
Okumak için buraya tıklayın

URBAN DECAY 24/7 GLIDE-ON GÖZ KALEMİ/WHISKEY:
Kalıcı,kolay dağıtılabilen bir yapıya sahip.
Doğal bir koyu kahverengi tonunda.
Bu marka göz kalemlerinin farklı renklerinede bakmak istiyorum.

ELF LIP EXFOLIATOR:
Uzun zamandır severek kullandığım dudak peelingi.
Detaylı inceleme yazıma buradan ulaşabilirsiniz.

4 yorum:

  1. ah o zoeva palet hayranım ona ben de alacağım en kısa zamanda..

    YanıtlaSil
  2. İrem'ciğim al bence,seveceğine inanıyorum:))

    YanıtlaSil
  3. Zoeva benim içinde tüm ayların favorisi olur sanırım ♥

    YanıtlaSil
  4. @Filiz Şahin renkler o kadar uyumlu ve güzel ki çok farklı makyajlar yapabiliyorsun tek bir paletle:))

    YanıtlaSil