8 Nisan 2016

KİKO'DAN NELER Mİ ALDIM?

Herkese Merhabalar,

Bildiğiniz gibi dünyaca ünlü Kiko mağazası sonunda ülkemize geldi.
Mart ayının sonlarına doğru Capacity Avm'de ilk mağazalarını açtılar.

İstanbul Anadolu yakasından bu makyaj müptelası kişilik düştü yollara:)))

İlk ve yeni gelen bir marka olduğu için mağaza yoğundu.
Kalem far gibi popüler ürünlerin istediğim renkleri maalesef kalmamıştı.
Ama yinede uzun uzun standları gezip,ürünleri denedim.
ve işte bu ürünleri attım sepete...


Aldıklarımın numaralarıyla listesi,merak edenleriniz olacağı için fiyatlarını belirttim yanlarında.

  • High Pigment Far-18 numara  / 24.90TL
  • Water Eyeshadow-219 numara  / 35.90TL
  • Cream Crush Eyeshadow-05 numara  / 29.90TL
  • Velvet Touch Stick Allık-02 numara  / 31.90TL
  • PH Lip Enhancer-Base&Glossy Balm  / 29.90TL
  • Smooth Temptation Lipstick-04 numara  / 31.90TL
  • Extra Sculpt Waterproof Mascara  / 39.90TL
  • Precision Make up Blender-Makyaj Süngeri  / 27.90TL

  • Gelelim tırnak ürünlerine:

  • Nail&Cuticle Scrub Pen  / 29.90TL
  • White Look Base Coat  / 19.90TL
  • Power Pro 04 numara oje  / 19.90TL
  • Power Pro 28 numara oje
  • Sugar Sparkles 033 numara oje  / 19.90TL
  • 530 & 221 numaralı ojeler  / 9.90TL
Kiko'dan aldığım bu ürünleri hemen deneyip bloğumda yer yermek istiyorum.
Öncelik vermemi istediğiniz ürünleri lütfen yorum bölümünde belirtin.

Sevgiler...

10 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. @İlke Ataş denemeye başladım bile,çok yakında blog yazısı geliyor:))

      Sil
  2. İyi günlerde kullanın hepsi harika:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Süslü Püslü çok teşekkür ederim,beğenmenize sevindim:)

      Sil
  3. Makyaj süngeri benim de ilgiimi çekti çok merak ettim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Balbocegi ile Kozmetik çok yakında blog yazısı geliyor:))

      Sil
  4. Güzel günlerde kullanın;en çok farları ilgimi çekiyor,onlara öncelik verebilirsiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Öznur Özdemir evet bende en çok far ve ojelerini merak ediyordum.Gitmeden önce not almıştım almak istediğim farları ancak maalesef çoğunu bulamadım,bitmişti.
      Stoklar yenilenir umarım ve tabi yeni mağazalarda açılır:)

      Sil
  5. Güle güle kullan water eyeshadow dan çok memnunum:)

    YanıtlaSil
  6. @kozmetikperisi yorumunuz için teşekkürler,bende test sürüşlerine başladım ürünlerle ilgili.Farlar ile ilgili yazılarım çok yakında burada olacak:))

    YanıtlaSil