19 Nisan 2016

KİKO PRECISION MAKEUP BLENDER

Herkese Merhabalar,

Bildiğiniz gibi Kiko markası artık Türkiye'de:)
Capacity Avm'de açılan ilk mağazasını ziyaret etmiş ve alışverişlerimi anlatmıştım bir önceki yazımda.
Henüz okumadıysanız buraya tıklayın
Sizlerin en çok merak ettiği ürünlerden ilki Kiko'nun bu makyaj süngeri olmuştu.


Yaklaşık on gündür farklı ürünlerle deniyorum ve artık ilk izlenimlerimi paylaşmak istiyorum.

Bugüne kadar Beauty blender,Real Tecniques MCS,Yves Rocher markalarına ait pekçok makyaj süngerini denedim.
Kiko'nun bu ürününe gelelim artık,ne dersiniz:)))
  • Öncelikle şekil olarak iki farklı uca sahip.

Kavisli olan kısmı özellikle yanak bölgesine krem ve likit allıkları oldukça güzel uygulama imkanı sağlıyor.


Düz olan kısım ise ulaşılması daha zor olan burun kenarları ve gözaltı kapatıcı uygulamasında pratiklik sağlıyor.


Yuvarlak uç kısmı yüzün geniş bölgelerine fondöten uygulamada başarılı.
Bu makyaj süngeri şekil itibarıyla yüzün farklı alanlarında çeşitli yapıdaki ürünlerle makyaj uygulamada oldukça başarılı.
Ben son zamanlarda yaptığım yüz makyajımın tamamını Kiko'nun bu süngeriyle tamamlıyorum.

  • Gelelim ürünün bitişine.
Yumuşacık yapısı sayesinden aldığınız ürünü aynen beauty blender gibi çok kolayca uyguluyorsunuz.
Bana göre beauty blender ve RT süngerlerden daha fazla ürün emmiyor.
Cilt makyajında pürüzsüz bir bitiş sağlıyor.

  • Beauty Blender'dan sonra kullandığım en yumuşak sünger.
Bu açıdan da ürünü başarılı buldum.
  • Özellikle fondöten,kapatıcı,likit allık,aydınlatıcı ve yine likit bronzer,kontür ürünlerinde istediğim sonuçları aldım.
Ürünün fiyatı 27.90TL

Kiko Precision Makeup Blender ile ilgili ilk izlenimlerim oldukça olumlu.
Yeni favori makyaj süngerim sanırım artık Kiko'nun bu ürünü olacak.

Umarım merakla beklediğiniz bu yazı aydınlatıcı olmuştur.

Yeni yazılarda görüşmek üzere:)))

2 yorum:

  1. Mağazaya gittiğimde nasıl dikkatimi çekmemiş :/ Bundan sonraki gidişimde bakarım artık ...

    YanıtlaSil
  2. @Filiz Şahin mutlaka bir bak bencede.Yeni mağazalar açılsa güzel olur,bayağı uzak Capacity Avm.

    YanıtlaSil