26 Mart 2016

MAC VE SEPHORA'DAN YENİ ALIŞVERİŞLER

Merhabalar,

Sephora & Mac'ten yaptığım son alışveriş içeriğini paylaşmak istiyorum.
Dilerseniz önce Sephora'dan aldıklarım ile başlayalım:


  • Yves Saint Laurent Les Sahariennes: Kremsi yapıda bir bronzer.Yabancı vlogger'lar arasında pek bir popüler oldu bu yeni ürün.Cilde doğal bronzluk veren "balm pudra" olarak geçiyor.
  • Yves Saint Lauren'den aldığım ikinci ürün "Volupte Tint In Oil": Dudaklara renk veren besleyici etkili dudak yağı.Bendeki rengi 11.
  • Benefit They're Real Beyond Blue Maskara: Daha önce standart siyah rengini çok severek kullanmıştım They're Real'in.Mavi tondaki bu rimelin kirpiklerdeki duruşuna bayıldım.
  • Benefit Erase Paste: Koyu ve mor halkalı gözaltlarım için ürün arayışına devam:) Bugüne kadar pekçok ürün denedim ve şimdi sıra Erase Paste'de.Kullananlarınız var mı, memnun musunuz?
  • Sephora Rose Eye Mask:Gül esanslı bu gözaltı maskesini çok merak ediyorum bakalım bende etkisi nasıl olacak?

Sırada Mac alışverişim var.
Hadi hemen inceleyelim neler neler çıkacak:)))

  • Mac Fix Plus: Uzun zamandır wishlistim'de yer alıyordu Fix+ kullanalarınız varsa yorumlarınızı paylaşın lütfen.Siz sevdiniz mi,nasıl kullanıyorsunuz?
  • Mac MELBA Allık: Cilt tonuma çok yakıştırdığım bir renk olduğunu farkettim Mac'de bu ürünü denediğimde.
  • Mac Chicory & Soar Dudak Kalemleri:Ne diyeyim renkleri çok güzel:))) Özellikle Chicory ve Retro rujun uyumu bir harika:)
  • Son olarak Mac'ten yepyeni bir ruj aldım.İsmi "Retro", satin yapıda.
Hepsi çok içime sinerek aldığım ürünler oldu.
Biran önce deneyip sizlerle paylaşmaya başlamak istiyorum bu ürünlerin tümünü.

Anlatmamı istediğiniz ürün/ürünleri lütfen yorum bölümünde belirtin.

Görüşmek üzere:))

8 yorum:

  1. Çok güzel bir alışveriş olmuş, güle güle kullanın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hasibecengiz blog çok teşekkürler:))

      Sil
  2. @Öznur Özdemir çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  3. İyi günlerde kullanın. Hiç + ı bende yazın çok severek kullanıyorum

    YanıtlaSil
  4. @Siri Yaşam teşekkür ederim:))

    YanıtlaSil