17 Mart 2016

MAC-PAINTERLY PAINT POT İNCELEMESİ

Bugün bloğumda Mac Paint Pot'ların sevilen renklerinden "Painterly" rengini incelemek istiyorum.


Mac Paint Pot'lar yıllardır çok popüler krem farlardan.
Ancak nedense ben birkaç öncesine kadar denememiştim.
Keşke çok daha önce alsaymışım diyorum şimdi.

Paint Pot Painterly ister far bazı, ister far olarak kullanılabilecek çok kullanışlı bir renk.



Painterly Paint Pot'un Artıları:
  • Hem far bazı,hem far olarak kullanılabiliyor.
  • Anında sabitleniyor,dağılmıyor,bulaşmıyor.
  • İster far bazı,ister far olarak kullanın,her şekilde oldukça kalıcı bir göz makyajı sağlıyor.

Painterly Paint Pot'u parmaklarımla çok pratik bir şekilde uyguluyorum.
Ayrıca Painterly'nin üzerine far uyguladığımda renklerin canlılığı ve kalıcılığı çok iyi performans gösteriyor.


Bazı günler makyaj için zamanım olmadığında sadece Painterly sürüp üzerine bir kalem veya eyeliner çektiğimde bile çok temiz ve uğraşılmış bir görüntü çıkıyor ortaya.


Mac Paint Pot'larla geç tanıştım ama Painterly rengine bayıldım.
Sanırım en hızlı bitireceğim krem farlarımdan olacak.


Paint Pot'ların diğer renklerinide denemek istiyorum,
sizlerin önerileri varsa paylaşırsanız çok sevinirim.

1 yorum:

  1. Ben de yıllardır severek kullanıyorum sarı alt tonlu olan soft ochre rengini baz olarak. Far olarak da constructivist rengini şiddetle öneririm.

    YanıtlaSil