21 Mart 2016

FAVORİ MAC RUJLARIM 1

Merhabalar,

Uzun zamandır yazmayı planladığım Mac ruj yazı serisi ile karşınızdayım.
Favori Mac Rujlarım serisinin ilk bölümünde bu markanın en sevdiğim rujlarını paylaşacağım sizlerle.
Zaman içinde beğeneceğim yeni Mac rujlarıda serinin ileriki yazılarında paylaşıyor olacağım.

Hadi yakından incelemeye başlayalım:

  •  MAC Mehr:
Mat serisinden içinde çok hafif kahvelik bulunan bir gül kurusu olan bu renk son zamanlarda oldukça popüler.

Ülkemize gelir gelmez almıştım ve aldığımdan beri çok severek kullanıyorum.
Oldukça kalıcı,sürümü kolay ve Mac koleksiyonumun en yeni üyesi.

  • MAC Plumful:
Lustre serisinden hafif parlak,dudaklara ve görünüme canlılık katan orta tonlu çok güzel bir pembe.


Dudakları kurutmuyor,sürümü yumuşacık,kalıcılığı fazla uzun değil fakat rengi öyle güzel ki gün içinde gerektikçe tazeliyorum.

  • MAC Peach Blossom:
Nude,parlak,dudak rengi ile bütünleşen ve kesinlikle ölü gibi durmayan şeftali tonlu bir renk Peach Blossom.


Çok doğal duruyor,smoky makyajlarda da, ilkbahar,yaz dönemlerinde de severek kullandığım bir ton.
Cremesheen serisinden,sürümü kolay,kalıcılığı orta,bittikçe yeniden alacağım bir ruj.

  • MAC Faux:
Günlük hayatta en çok kullandığım rujum Faux.
Kahve alttonlu içinde bir miktar pembelik bulunan çok doğal bir renk.


Satin yapısıda sürümü çok kolay,kalıcılığını satin seriye göre başarılı buluyorum.
Bu rujun altına ona yakın tonlarda bir ruj kalemi sürüp üste Faux uyguladığımda kalıcılık daha da artıyor.
Sanırım en hızlı bitireceğim Mac rujum olacak Faux.

Aşağıda hepsinin swatclarını paylaşıyorum:


İşe bu dört Mac ruj makyaj rutinimin vazgeçilmez renkleri.
Hepsini çok severek kullanıyorum.

Mac rujlar çok uygun fiyatlı rujlar olmadıkları için az ve öz,gerçekten kendime yakışanı almaya gayret ediyorum.
Çok kişide iyi duran bir renk sizde iyi durmayabilir.
Cilt tonu,dudak rengi gibi pekçok etken var.
Zaman içinde benimde almaktan pişman olduğum ve bana pek gitmeyen birkaç Mac ruj almışlığım oldu:(
Bu nedenle Mac'ten ruj alırken mümkün olduğunca seçici davranıyorum.

Benim zaman içerisinde oluşan favori Mac rujlarım bunlar, sizlerin en sevdiğiniz Mac rujlarınız neler?

3 yorum:

  1. bu rengi çok seviyorum ben de :)

    YanıtlaSil
  2. Bende cok seviyorum peach blossom rengini, blogumda tavsiye üzerine almistim bende :) Ondan haric Mac den aklima gelenler simdi Pure Zen ve High Tea :)

    YanıtlaSil
  3. @viva makyaj evet Peach Blossom çook güzel:)))Önerilerin için teşekkürler,swathclarına bir bakacağım:))

    YanıtlaSil