27 Şubat 2016

KIEHL'S CALENDULA YÜZ TEMİZLEME KÖPÜĞÜ


Herkese Merhabalar,

Bir süredir yoğunluktan dolayı bloğuma istediğim kadar zaman ayıramıyorum umarım bu güzel bir dönüş yazısı olur:)))

Kiehl's markasının Calendula özlü yüz temizleme köpüğünü bir süredir kullanıyorum.

Cildim dönem dönem değişiklik gösteriyor,son zamanlarda daha çabuk yağlanıyor,bayağı ileri düzeyde karma:))
Halihazırda kullandığım yüz temizleyicimin yeterli olmadığını farkettim ve Kiehl'sın bu ürününe geçiş yaptım.
Calendula yani kadife çiçeği özlü bu yüz temizleme köpüğü normalden yağlı ciltler için öneriliyor.
Benim şahsi fikrim normal ciltler için kurutucu olabilir.
Karma ve yağlı ciltliyseniz bu ürün çok daha uygun olacaktır.

Jel formundaki ürün suyla temas ettiğinde hafif bir köpük kıvamına geliyor.
Cildi derinlemesine temizliyor,bende kurutma yapmadı.A
ncak her cilt tipi ve yapısı farklıdır bunuda unutmamak gerek.

İçeriğinde sabun yok ve sülfat içermiyor.

Ağız kısmında pompalı bir tasarımı var bu açıdan ürünün kullanımı oldukça pratik.

Sonuç olarak Kiehl'sın Calendula özlü yüz temizleme köpüğünü severek kullanıyorum.

Sizlerin son zamanlarda favori cilt temizleyici ürünleriniz neler,yorumlarınızı bekliyorum:)

2 yorum:

  1. elimdeki temizleyici stoğu bittiğinde düşünebilirim yağlı cildime uygun olacak gibi görünüyor :) paylaşımın için teşekkürler ♥

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkürler,umarım denersin,yorumlarını paylaşırsan sevinirim:)

    YanıtlaSil