1 Şubat 2016

BENEFIT ROLLER LASH RİMEL İNCELEMESİ

Merhabalar,

Bugün yaklaşık iki haftadan beri kullanıyor olduğum
Benefit Roller Lash rimel ile ilgili izlenimlerimi paylaşmak istiyorum sizlerle.



Bu rimeli kısa bir süredir kullanıyor olmama rağmen çok sevmemin nedenlerini anlatayım isterseniz:)

-Öncelikle kirpiklerimi çok güzel bir şekilde tek tek ayırıyor.
-Vaadettiği gibi çok güzel kıvırdı ve kirpiklerdeki bu görünümü uzun süre korumayı başarıyor.
-Bununla beraber rimelde hacim yaratma özelliği arayan benim için istediğim düzeyde bu etkiyi sağladı.
-Fırçasını kesinlikle çok başarılı buldum.
Uygulama kolaylığı ve tek tek ayırma açısından harika bir tasarımı var bence.
-Fırça tasarımı sayesinde alt kirpiklerimede bulaştırmadan rahatça sürebiliyorum.
-Çift bazlı göz makyajı temizleyicisi ile gayet kolay bir şekilde temizleniyor.


Benefit Roller Lash'i ilk defa deneyeceğim için Sephora'dan mini boyunu almayı tercih etmiştim.
Ancak bittiğinde kesinlikle tam boyunu almayı düşünüyorum.

Sizlerin bu aralar kullandığınız favori rimelleriniz hangileri?
Paylaşırsanız sevinirim:)

Sevgiler

4 yorum:

  1. Aklım bunda vallahi tam da They're Real im bitmişken

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. They're Real'i severek kullanmıştım bende.Roller Lash'te en az onun kadar güzel bence:))

      Sil
  2. uzatma konusunda etkilimi cnm?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikperisi evet kirpikleri uzatmada etkili.ben sonucunu beğendim:)))

      Sil