27 Ocak 2016

Urban Decay Naked Skin Kapatıcı

Herkese merhabalar,

Bugünkü blog yazımda son zamanlarda severek kullandığım bir kapatıcıya yer vermek istedim.

Sephora'larda bulabileceğiniz "Urban Decay" markasına ait bu kapatıcı pekçok açıdan oldukça başarılı bir ürün.



İncecik ve kolayca dağılan yapısı ile ortanın üzerinde bir kapatıcılık sağlıyor.
Gözaltlarımdaki koyu halkaları kapatmak için ben cildimden bir ton koyu olan Medium/Neutral rengini seçtim.


Çokta iyi etmişim gözaltlarımda istediğim sonucu yakalıyorum.


Ürün şık ve kolay taşınabilir bir ambalaja sahip.
Oldukça kullanışlı bir aplikatörü var.



Daha kusursuz bir sonuç için beauty blender ile uyguluyorum.

Ürünün çizgilere azda olsa bir miktar dolduğunu gözlemledim.

İçeriğinde paraben yok.

Urban Decay kapatıcı incecik yapısı, örtücülüğü ve bana uygun renk tonu ile şimdiden severek kullandığım kapatıcılar arasına girdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder