18 Ocak 2016

Bobbi Brown-Full Coverage Face Fırça

Merhabalar,

Bir süredir çook severek kullandığım bir makyaj fırçasını paylaşmak istiyorum sizlerle.


Full Coverage Face harika bir likit fondöten fırçası.
Yumuşacık kıl yapısı ile fondöteni dağıtırken ciltteki hakimiyeti bu fırçayı benzersiz kılıyor.
Likit fondöten uygulamak için genelde beauty blender'ı kullanırdım ta ki bu fırçayla tanışana kadar.
Fondöten uygulamada kapatıcılığı yüksek bir sonuç veriyor.
Fırça izi bırakmıyor.Uygulaması çok kolay,hızla fondöteni cilde dağıtıyor.


Fırça ebatı çok ergonomik,bu yenilikçi ergonomi ve fırça yapısı sayesinde dağıtma işlevi çok daha kolay hale gelmiş bence.

Sık ve yoğun fırçasından dolayı temizlik işlemini zor bulanlar var.
Benim açımdan sorun olmadı,her kullanım sonrası bebe şampuanı ile yıkayıp kurumaya bırakıyorum.

Bobbi Brown Full Coverage Face daha iyisi çıkana kadar en sevdiğim likit fondöten fırçası olacak.

Sizlerin en sevdiğiniz fondöten fırçaları hangileri,cevaplarınızı merakla bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder