16 Aralık 2015

H&M LUSH LIP VINYL / TUSCAN BLUSH LIP GLOSS

Merhabalar,

H&M'in yenilenen makyaj koleksiyonundan favori ürünümü paylaşmak istiyorum sizlerle bugün:)

Lush Vinyl serisinden Tuscan Blush lip gloss'u yakından inceleyelim hadi:)


Kahveye dönük içinde pembelik olan bu nefis ton kısa zamanda favorilerim arasına girdi.


Tuscan Blush'ın en sevdiğim özellikleri:

*Bir lipgloss'a göre oldukça pigmentli oluşu
*Sürümü kolay,bitişi pürüzsüz
*Kalıcılığı standart bir lipgloss'un üzerinde
*Fırçası uygulamada kullanışlı


Tuscan Blush gerek günlük gerek smoky makyajlarda joker bir ürün bence.

H&M'in Lush Lip Vinyl serisinin başka renklerinede bakmak isterim.
Sizler H&M'in yeni ürünlerini nasıl buldunuz,favorileriniz neler?

2 yorum:

  1. ben renge bayıldımmmm
    acaba yılbaşı indiriminde diyorum talanmı etsem diyorum şu raflarını tutuyorum kendimi sakin ol sevda diyorum
    sonra gene bakıyorum renge yok yok ben gidicem harika bir ton

    YanıtlaSil
  2. @adves rengi fotoğraftan bile güzel,mutlaka bir bak derim Sevda'cım:)bende başka renklerine bir bakayım diyorum:)

    YanıtlaSil