13 Aralık 2015

ELF LIP EXFOLIATOR / DUDAK PEELİNGİ İNCELEMESİ

Herkese Merhabalar,

Bugün maalesef ülkemizde satılmayan 
Elf markasının dudak peelingini incelemek istiyorum.

Ruj şeklinde bir ambalajı olan Lip Exfoliator kullanım olarakta ruja benziyor.


İçerisinde Vitamin E,Shea yağı,avakado,üzüm ve jojoba yağı bulunuyor.
İçeriğindeki şeker granülleri peeling etkisini artırıyor.


Nemli ve temiz dudaklara dairesel hareketlerle uygulanıyor.
Ardından nemli bir pamuk yardımı ile silip daha sonra yıkıyorum.
En son aşamada ise lip balm uyguluyorum.

Ürünün tek sevmediğim tarafı tuhaf bir kokusu olması:(

Haftada 2-3 kez uygulamak benim için yeterli oluyor.
Dudaklarınız çok kuru ve çatlamışsa hiç uygulamayın bence.

Biliyorsunuz ülkemizde bir dönem Lush ürünleri satılırken çok severek kullandığım Bubblegum lip scrub vardı.
Bu üründen sonra kullandığım ikinci dudak peelingi 
Elf Lip Exfoliator oldu.
Lush'ın peelingi kavanozda olması açısından kullanımı pek pratik değildi fakat muazzam bir üründü.
Elf'in bu peelingide güzel,severek kullanıyorum,fiyatı çok daha uygun.
Dediğim gibi maalesef Türkiye'de satılmıyor Elf,ulaşma şansınız varsa bir bakın derim.

Benden bugünlük bu kadar:)
Kendinize iyi bakın:)))

4 yorum:

  1. bu ürünü bende cok merak ediyorum, cok kullanisli ruj seklinde olmasi kesinlikle, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler:) evet kesinlikle ruj şeklinde olması çok pratik:)

      Sil
  2. Ay ne ılginç bir ürün çok hoş gözüküyor yerım ben bunu :D gule gule peelınglen canım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @madame kokoş çok teşekkürler,beğenmenize sevindim,sevgiler

      Sil