28 Aralık 2015

ARALIK FAVORİLERİM

Herkese Merhabalar,

2015'in son favorilerim yazısını paylaşma vaktidir:))

  • Zoeva "Cocoa Blend" Palet:
Sadece Aralık ayının değil,son zamanların favori paleti benim için.
Ayrıntılı blog yazımı henüz okumadıysanız buraya tıklayın

  • Loreal Infallible 24-H Matte Fondöten:
Karma cildimle çok iyi uyum sağlayan mat bitişli bir ürün.
Kalıcılığı,rengi ve yapısı ile çok beğendim.

  • Elf  Contouring Blush & Bronzer:
Şeftali-pembe tonlu allık ve bronzer pudrası ile ikili pratik bir ürün.
Allık çok doğal,günlük,güzel bir ton.
Yalnız Bronzer'ın içinde belli belirsiz minik ışıltılar var.

  • Loreal True Match Kapatıcı:
Koyu gözaltlarım için 5/Sable Sand rengini kullanıyorum.
Kapatıcılığı benim için orta, çizgilenme az da olsa yapıyor.
Drugstore kapatıcılar arasında başarılı ürünlerden.

  • Gosh Boombastic Rimel:

Son zamanların favori rimeli benim için.

Uygun fiyatlı drugstore rimellerin en iyilerinden,hatta şimdilik en iyisi benim için.
Kirpiklerimi çok güzel ayırıyor,verdiği hacim etkisi harika.
Bitince yenisini kesinlikle alırım:)

  • H&M Russet Spice:

H&M'in yeni ojelerinden sıradışı bir renk Russet Spice.

Bakırımsı,parlak,çok katmanlı bir ton.

  • Nars Larger Than Life Siyah Göz Kalemi:
Aylardır çok severek kullandığım bu siyah kalemin ayrıntılı yazısı burada

  • Bobbi Brown Full Coverage Face:
Ergonomisi ve fırça kalitesi ile çok başarılı bir makyaj fırçası.

Likit fondöten uygulamada bir harika.

Benim için şu ana kadar kullandığım en başarılı likit fondöten fırçası.
Çok yakında inceleme yazısını yazmayı düşünüyorum,ne dersiniz? 

  • H&M Lush LipVinyl/Tuscan Blush:
Yoğun yapısı ve rengi ile harika bir lipgoss.
Bu ürünün ayrıntılı yazısını buradan okuyabilirsiniz

  • Kalyon Tırnak ve Tırnak Eti Bakım Yağı:
Özellikle tırnak etlerim için çok güzel bir bakım ürünü.
Gece sürüp,sabah kalktığımda tırnak etlerimin yumuşacık olduğunu farkediyorum.
Elbette elinizi yıkadığınızda etkisi yokoluyor.
Şimdiden favori tırnak bakım ürünlerimin arasına girdi. 


Umarım keyifle okuduğunuz bir favoriler yazısı olmuştur:)
Şimdiden herkesin yeni yılını kutlarım,
mutluluk,sağlık,barış ve huzur dolu bir 2016 dilerim hepimiz ve tüm dünya için:)

Sevgiler... 

4 yorum:

  1. Zoeva'nın paleti çok güzel görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Öznur Özdemir evet bende çok seviyorum bu paleti,keşke ülkemize gelse Zoeva.

      Sil
  2. Karma cildim oldugu icin yazilarinizi ilgiyle okuyorum
    Bloguma beklerim cok yeniyim beni anlarsiniz umarim :) https://www.nisanmeyvesi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. @Sevval Aydin çok teşekkür ederim,bakarım tabi:)

    YanıtlaSil