13 Kasım 2015

ZOEVA "COCOA BLEND" FAR PALETİ İNCELEMESİ

Herkese Merhabalar,

Bugünün yıldızı: "Zoeva Cocoa Blend" palet.


Farklı bitişlere sahip toplam 10 renkten oluşan çok dengeli bir palet.


Renk tonları hem doğal makyaj,hem smokey etkili makyaj yapmak için çok uygun.

Mat,ışıltılı,metalik ve satin bitişli bu paleti çok severek kullanıyorum.
Hatta Naked 1 paletimi bile bir kenara koydum.

Hadi renklere bir gözatalım:)



Bu paletle istediğim görüntüyü çok kısa bir zamanda yaratabiliyorum.
Mesela makyaj için çok az vaktim olduğunda "Substitute For Love" ı katlanma bölgesine,
Pure Ganache'ı ise göz kapağıma uyguluyorum.
Siyah kalem ve rimelle göz makyajım tam istediğim gibi oluyor.
En basit renklerde bile çok iddialı,güzel tonlar çıkıyor gözlerde.
Renklerle oynamanın sınırı yok,ben Cocoa Blend'i daha çok kurcalarım çok.

Gelelim farların yapısı,kalıcılıkları durumuna.
Çok iddialı konuşmak istemiyorum ama fırçaya az miktar ürün aldığımda bile renk vermesi çok başarılı.
Farların kalıcılıkları yine çok başarılı.
Ben göz bazı kullanmadığımda bile gayet iyi sabitlendiğini farkettim.

Paletin bir aynası yok,ama benim için sorun değil.

İçeriğinde paraben,mineral yağlar,parfüm,phthalate bulunmuyor.
İçeriğinde vitamin E bile varmış,şaşırdım yani:))

Sonuç olarak bu palet pekçok açıdan benim için 2015'in paletidir.

Umarım ilginizi çeken bir ürün incelemesi olmuştur. 

Renkli kalın,mutlu kalın:)

11 yorum:

  1. güle güle kullan ^.^ almanyadan mı aldın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Siri Yaşam çok teşekkürler:) Zoeva'nın kendi sitesinden aldım cnm.Yalnız birkaç parça daha ürün daha vardı siparişimde,belli bir miktarı geçmiş,gümrüğe takıldı maalesef,onunda ekstra ücreti vardı birde.Yani biraz zor ulaştım:((

      Sil
  2. Beklediğim yazıydı Almanya'da ki arkadaşıma bundan sipariş verdim bile Cocoa Blend gelsin memnun kalırsam Zoeva'nın diğer paletlerinden de isteyebilirim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Mor Menekşe aah süper,sevindim:) Almanya'dan tanıdığın birinin getirmesi daha mantıklı,zira benim ürünlerim gümrüğe takıldı.Birde onun parasını ödemiş oldum.

      Sil
  3. Muhteşem renkler, bayıldım. güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Siyah Anne,evet renkler çok güzel gerçekten,teşekkür ederim:)

      Sil
  4. Renkleri gerçekten çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler:))) @Öznur Özdemir

      Sil
  5. renkler tek kelimeyle harika güzel günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
  6. Gunrukte ne kadar ucret odeniz?

    YanıtlaSil