29 Kasım 2015

MOSHOS GARDEN BROW & LASH CARE


Yepyeni bir haftadan merhaba,

Bugün Moshos Garden'ın Brow & Lash Care(Kaş ve Kirpik Bakım Yağını) inceleyeceğiz.


Geçtiğimiz günlerde ikinci kez verdiğim siparişim elime ulaştı ve kaldığım yerden yeniden kullanmaya devam ediyorum.

İlk izlenimlerimi hemen paylaşmak istiyorum.

Gerek kaşlarım gerek kirpiklerimde zaman zaman seyrekleşme oluyor.  
Özellikle kirpiklerimde yaşadığım cansızlık ve zaman zaman dökülme sonucu seyrekleşme durumu var.

Bu ürünü kullanmaya başladıktan sonraki ilk hafta kirpiklerimin canlandığını ve bir miktar gürleştiğini farkettim.
Özellikle alt kirpiklerimde gözle görülür fark oluştu.

Brow & Lash Care 'ı nasıl uyguluyorum?

Ürünün yeni şişesinde ağız kısmı pompalı geldi.



Az bir miktar ürünü yıkayıp iyice temizlediğim bir rimel fırçasına damlatıyorum.
Eğer elimin altında boş bir rimel fırçası yoksa kulak çubuğu kullanıyorum mecburen.
Bu ürünün en büyük eksikliği beraberinde bir aplikatör fırçası olmaması bence.
Kesinlikle çok önemli bir ayrıntı,umarım marka yakında ürünün yanına bir uygulama fırçası ekler.

 Ürünü akşam yatmadan önce kaşlarıma ve kirpiklerime uyguluyorum.

Gelelim ürünün organik içeriğine:

Ricinus Communis (Castor) Seed Oil, Argania Spinosa (Argan) Oil, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Sesamum Indicum (Sesame) Seed Oil, Prunus Armeniaca (Apricot),Kernel Oil

Bu ürünün içeriğinde zararlı kimyasal,parfüm,renklendirici,koruyucu,paraben,mea,dea,
tea,petrol türevleri,mineral yağlar,silikon,sülfat,sls,sles,pegs,kısaca kaynağı doğada olmayan hiçbir zararlı madde içermediği belirtilmiş. 

Sonuç olarak Brow & Lash Care kaş ve kirpiklerimde gözle görülür bir canlılık,gürleşme yarattı.
Bu nedenle ikinci şişeyi sipariş ettim.

Ürünün fiyatı(20ml) 39.90TL
  
Siz bu ürünü daha önce denediniz mi?
Yorumlarınızı merak ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder