27 Ekim 2015

NARS LARGER THAN LIFE LONG WEAR EYELINER-VIA VENETO

Merhabalar:)

Evet bugün çok severek kullandığım Nars'ın siyah göz kalemi "Via Veneto" rengini anlatacağım.


En çok beğendiğim taraflarını hemen paylaşmak istiyorum.

Adındanda anlaşılacağı gibi gerçekten oldukça kalıcı.
Sabah sürüp akşama kadar kalıcılığını koruduğunu farkettim.

Göz kalemi ve eyeliner sürmenin en kötü tarafı gün içerisinde gözaltında ve göz içine doğru dökülme,dağılma ve akma yapması.
Gerçekten bu durumdan hiç hoşlanmıyorum.
Nars'ın Larger Than Life göz kaleminde böyle bir durum hiç yaşamadım.


Bu kalemi fiyatına rağmen yeniden alacak olma sebebimdir.

Bir diğer güzel özelliği asansör sistemli oluşu.
Kalemin üst kısmını çekince minicik bir kalemtraş başlığı çıkıyor.
Dönerek açtığınız kalemin ucunu inceltmenizi sağlıyor.
Ancak kalemin yapısı yumuşak olduğu ve kalemtraşta çok minik olduğu için dikkat edin,ürün ziyan olabilir.
İlk açtığımda başıma geldi:(

Sonuç olarak kalıcılığı,akma ve bulaşma yapmama gibi özellikleri ile benim sevdiğim ve yeniden alacağım bir ürün oldu.
Bir sonraki sefer farklı renklerinede bakmak istiyorum:)

Sizlerin en çok memnun kaldığınız siyah göz kalemleriniz hangileri?

Yorum bölümünde cevaplarınızı bekliyorum...

Sevgiler

3 yorum:

  1. Sephor'nın siyah göz kalemini beğeniyorum ^.^

    YanıtlaSil
  2. @ Siri Yaşam Sephora'nın kendi markasında gerçekten güzel ürünler oluyor.Siyah göz kaleminede bir bakayım:)

    YanıtlaSil
  3. Urban Decay 24/7 zero olan siyah kalemine hastayım hiç akma vs yapmadı bende

    YanıtlaSil