16 Ekim 2015

KIEHL'S ULTIMATE STRENGTH HAND SALVE

Herkese merhabalar,

Bir süredir Kiehl's markasının "Ultimate Strength Hand Salve" el kremini kullanıyorum.


Ürün kuru ve çatlayan eller için güçlü bir koruma ve nemlendirme vaadediyor.

İçeriğinde avakado,okaliptüs,susam yağı bulunuyor.
Ayrıca zeytinyağından elde edilen doğal içerik cildi rahatlatıp,nemlendiriyor.



Bu ürün oldukça nemsiz ve kuru sayılabilecek ellerimi oldukça güzel nemlendiriyor.
Gün içinde sık sık tazelesemde özellikle gece sürüp sabah kalktığımda çok daha iyi sonuç alıyorum.

İnce olmayan fakat kolayca emilen bir yapısı var,yapış yapış bir his bırakmıyor.
Çok hafif bir mentol kokusu var ki ben bu kokusunu beğeniyorum.

Ben 30ml'lik boyunu kullanıyorum.
Bu boy çantaya atmak içinde çok ideal.

Önümüzdeki soğuk kış ayları için sizlerin el kremi önerileriniz neler?

2 yorum:

  1. Kiehls el kremlerini hiç denemedim ama Caudalie ve Seranem el kremi kullanıyorum bu ara :)

    YanıtlaSil
  2. Caudalie'nin el kremlerini bende severek kullanmıştım.Kiehl's el kremini umarım denersin yakın zamanda:)

    YanıtlaSil