24 Ekim 2015

YENİ ALIŞVERİŞLER:)

Merhabalar,

Bugün sizlerle son yaptığım alışverişleri paylaşmak istiyorum.

Alışveriş yazısı okumayı sevenler hadi buraya:)


Yves Rocher, H&M ve Watsons'tan aldıklarıma yakından bir göz atalım.

Yves Rocher'da duş jellerinde kampanya vardı.
2 adedi 18TL'ye geldi.

Yves Rocher'un yeni ojelerini çok merak ediyordum.
73 Vert Agave rengi oje ve mavi gri tonlarda göz kalemi aldım.


H&M'nin yeni makyaj koleksiyonunu kozmetik meraklıları biliyor zaten:)
Farları çok pigmentli gelmedi, ben oje ve Velvet Lip Cream rujdan yana kullandım tercihimi:)

Russet Spice çok popüler zaten bir de yanına "Faded Myrtle" adında çok güzel ve farklı bir ton ekledim.



Her ikisinide denemek için sabırsızlanıyorum:)

Son olarak Watsons'tan aldıklarım:


Revlon ve Rimmel London'dan iki adet topcoat aldım.

Nivea'nın Aqua Sensation Canlandırıcı Temizleyici Jel'de ilk kez deneyeceğim ürünlerden.

ve son olarak 
uzun zamandır aradığım Maybeline Color Sensational mat rujlardan Divine Red'i görür görmez hemen aldım:)


Yurtdışında mat serinin çok daha fazla rengi var,
tüm renklerin en yakın zamanda ülkemizede gelmesini umuyorum:)

Umarım ilginizi çeken ürünler olmuştur,
sizlerin bu ürünlerden kullandıklarınız var mı?

Beğendiğiniz ve beğenmedikleriniz oldu mu?

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder