1 Kasım 2015

EKİM FAVORİLER


Ekim ayının sonuna geldik...

Bu ay en sık ve severek kullandığım favori ürünlerimi paylaşma zamanı:)


YSL Fusion Ink,sonbaharla beraber yeniden kullanmaya başladım bu güzel fondöteni.
Daha önce yayınladığım inceleme yazımı okumak için tık tık



Zoeva "Cocoa Blend" yeni kullanmaya başladığım tam benlik renklerin olduğu bir palet.
Bir sonraki yazımda bu şahane paletin ayrıntılı incelemesi olacak.

H&M'in yeni çıkardığı makyaj koleksiyonundan seçtiğim güzel bir lipgloss gelsin...
Lush Lip Vinyl,Tuscan Blush rengi.
Parlak,pigmentli şahane bir pembe tona sahip.
Bu ay çantamdan hiç çıkarmadım resmen:)

Bu aralar "Note" markasına ait ürünleri deniyorum.
Gerçekten aldığım tüm ürünleri çok beğendim ve bu ay iki Note ürünü ekledim yazıma.

Note Rich Color Lipstick 04,Juicy Nectar.
Pekçok makyajla kullandığım nefis bir şeftali renk.
Yapısı yumuşacık,sürümü kolay.
Note rujların başka renklerinide denemek istiyorum.
Tavsiyeleriniz varsa sevinirim:)

Son zamanlarda tek kullandığım siyah göz kalemim var sırada:
"Nars Larger Than Life Long-Wear Eyeliner"
Ayrıntılı inceleme yazım burada

Bu ay favorim allığım yine değişmedi.
"Milani Luminoso"
 Şeftali tonlu,çok doğal bir allık Luminoso.
Günün birinde bir allık bitirirsem sanırım bu Luminoso olur:)

Bobby Brown "Full Coverage Face" fırçası bu ay sıklıkla kullandığım bir ürün oldu.
Yumuşacık bir fırçası var.
Fondöten ve toz ürünleri uygulamada çok başarılı.
Ayrıntılı inceleme yazısını çok yakında yazmayı düşünüyorum.

ve son olarak yeni keşiflerimden biri olan Note Eyeshadow Pencil "Mink" rengi.
Kalem farları çok pratik buluyorum.
Note'un bu ürününe bayıldım:)
Rengi bronz kahve:)))


Oldukça kalıcı.
Dağılmıyor,akmıyor,gerçekten beklentimin çok üzerinde çıktı.
Çok yakında bitiririm gibi geliyor:) 
Kesinlikle başka renklerinede bakmak istiyorum.
Yine önerilerinize açığım.

Ekim ayı favorilerim umarım hoşunuza gitmiştir.
Sizlerinde bu ürünlerden kullanıp memnun kaldıklarınız oldu mu?

Görüşmek üzere:)

2 yorum:

  1. benim gibi kocaman yanakların olsaydı, allık bitirmek çok daha kolay olurdu :)

    YanıtlaSil
  2. ha ha:) allık bitirmenin sırrı bu olsa gerek.birde farklı allıklar kullandığımızdan bir tanesini bitirebilmek zor oluyor:)

    YanıtlaSil