1 Ekim 2015

CUNDA ADASI İZLENİMLERİM

Uzunca bir aradan sonra herkese merhabalar:)

Cunda'dan henüz yeni dönmüşken keşiflerimi ve ada ile ilgili izlenimlerimi hemen paylaşmalıyım dedim ve geçtim bilgisayarın başına:)

Cunda'ya nasıl gittik?
Yenikapı-Bandırma feribotu ile başlayan gidiş seyahatimizde oğlum Doruk epeyce bir huysuzlandı,feribot ve sonrası yol biraz zorladı bizi.
Bandırma'dan sonra yolda molalar vermemize rağmen 4 saatte Cunda'ya ulaştık.

İlk defa gideceğimiz Cunda için çok hevesliydik zira çok güzel yorumlar okumuştuk burayla ilgili.

Konaklama için Mola Cunda Otel'i tercih ettik.




Sakin ve huzurlu bir dinlenme,kafa dinleme için ideal bir seçimdi.
Benim için tatil sakinlik,minimum müzik ve minimum kalabalıksa idealdir,o nedenle buradaki huzuru sevdim.
Butik otel konseptinde bir otel olan Mola Cunda eşimle benim için iyi bir seçim olsa da çocuk için biraz sınırlı ve küçük bir alana sahip.




Havadan dolayı sadece birgün denize girebildik ancak deniz genel olarak ılık ve dalgasızdı.
Havası hafif serin ve mis gibi tertemizdi.

Cunda sokaklarında ki ilk keşfimiz Karadeniz Pastanesi oldu.


Sabahları mis gibi yeni çıkan simit,poğa ve börekle kahvaltı etmeyi özlemişim.Bu pastanenin tarih kokan duvarları ve samimi havasını çok sevdik.


Arnavut kaldırımlı sokakları daha çok keşfetmek ve Taksiyarhis kilisesini görmek istesekte Doruk bey pek oralı olmadı gördüğünüz üzere:)
2.5 yaşında bir çocukla seyahat etmek pek kolay olmuyor bazen.
Yine de önceliğimiz onu mutlu etmek oldu,parklar,deniz kıyıları bizimdi sonuçta:)))

Cunda'ya gelmişken Ayvalık'ın çarşısınıda gezmek istedik.
Doruk'un uyku saatine denk getirdik ve eşim arabada onun yanındayken ben 1 saate yakın çarşının sokaklarında keyifli bir tur attım.
Kürşat Ayvalık mağazasından zeytinyağı,bolca zeytin,sabun aldım.




Burası şık bir zeytinyağı butiği,mağazayı ve ürünleri çok beğendim. 

Sakızlı kurabiye ve lor tatlısı için tavsiye üzerine Güler tatlıhanesine gittim.
Yalnız denediğim her iki lezzette maalesef beklentimin çok altındaydı.Lor tatlısından kıl çıktı,sakızlı kurabiye ise çok lezzetsizdi.

Buraya kadar gelmişken ayvalık tostu yemeden olur mu?
Tostçular çarşısında Mesut büfeden Ayvalık tostu yedik,oldukça doyurucuydu,lezzetide fena değildi.

Kısa bir tatil olmasına rağmen çocukla elimizden geldiğince yeni keşiflerde bulunmaya çalıştık ama adanın tamamını anlatabilmek için bence bu yazının ikinci bölümüde olmalı.
Seneye yaza olur belki ne dersiniz?

Bu post az yazılı bol fotoğraflı olsun istiyorum bu nedenle çektiğim Cunda resimleri ile başbaşa bırakıyorum sizi.










Cunda ve Ayvalık'a gittiyseniz sizlerin keşifleri,önerilerini merak ediyorum:)

Görüşmek üzere:)))

2 yorum:

  1. Otel harikaymış! Denizi soğuktur diye hiç oraları düşünemiyorum ama:( Eşim soğuk denize hiç hiç girmiyo zaten:/

    YanıtlaSil
  2. @Kozmetik Aşığı özellikle Eylül sonlarında çok huzurlu ve sakindi.Biz sadece birgün denize girebildik,su güzeldi.Ancak diğer günler biraz kapalıydı hava,denize giremedik.Fazla denize giremesekte havası mis gibiydi:)

    YanıtlaSil