8 Ekim 2015

BOYUYORUM #2 : BÜYÜKLER İÇİN BOYAMA KİTAPLARI

Merhabalar,nasılsınız?

Bildiğiniz gibi Instagram hesabımdan sık sık farklı boyama kitaplarından çalışmalarımı paylaşıyorum.

Esrarengiz Bahçe ile başladığım ilk boyamalarımı
Boyuyorum#1 postumda paylaşmıştım.
Henüz serinin ilk yazısını okumadıysanız bir bakın derim:)

Bugün yeni boyamalarımı derlediğim 
Boyuyorum #2 adlı yazımla karşınızdayım.


Öncelikle Alfa Hobi'nin "Hayvanlar" serisinden yaptığım boyamalarımı paylaşmak istiyorum.






Alfa Hobi'den aldığım bir diğer boyama kitabı
"Ejderhalar ve Uzakdoğu Desenleri"ni çok beğendim.
Farklı desenleriyle olarak ortaya birbirinden renkli çalışmalar çıktı.






Indigo Kitap'tan "Renkler Şehri"nden boyamalarım







Esrarengiz Bahçe'nin "20 Kartpostal" adlı mini kitabından gelsin sıradaki resim.



ve en son aldığım Libros Yayınlarının "Birlikte Boyayalım" kitabından ilk boyamamı paylaşarak yazımın sonuna geliyorum.



Bu fotoğrafta gördüklerinizi sadece 
"Zebra Sarasa" kalemleri kullanarak boyadım.
Zebra Sarasaların renkleri ve canlılığını çok beğendim.

Boyuyorum serilerini umarım keyifle okuyorsunuzdur çünkü boyamak benim için oldukça keyifli bir hobiye dönüştü.
Düşüncelerinizi yorum bölümünde belirtirseniz sevinirim:)

Görüşmek dileğiyle...

4 yorum:

  1. su şehırlı olan kıtaba bayıldım taksım ve ustundekıne <3 çok guzel çıkardılar bence bu kıtapları afferın vallai pıyasaya :D resmen terapi gıbıler cunku :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Madame Kokoş "Renkler Şehrinde" harika şehir kareleri var bende çok beğeniyorum.Kesinlikle süper dinlendiriyor insanı:)))

      Sil
  2. Çok güzellermiş, bayıldım. İnce ince boyayacağım taşırmayayım aman renk uyumu olsun diye ben kendimi daha da sinir hastası yaparım diye bulaşmadım ama ben de alıp boyamaya başlayacağım sanırım :)

    YanıtlaSil
  3. @sevda s. çok teşekkürler:) içinizden nasıl geliyorsa öyle boyayın derim ben.Sınırları,kuralları boşverin gitsin.Bir başlayın seveceğinize eminim:)

    YanıtlaSil