1 Eylül 2015

ELF Matte Lip Color -Tea Rose

Merhabalar,

Geçtiğimiz günlerde Instagram hesabımda paylaştığım Beauty Joint alışverişimdeki ürünlerden Elf'in kalem şeklindeki bu mat rujunu tanıtmak istiyorum.

Bugün "Tea Rose" rengini yakından inceleyelim.


Öncelikle Elf'in makyaj ürünleri maalesef halen ülkemizde satılmıyor.
Ben Beauty Joint sitesini tercih ettim ve neyse ki ürünler sorunsuz elime ulaştı:)

Peki Elf'in mat kalem rujları nasıl,hemen yorumlarımı paylaşmaya başlıyorum.


Elf'in bu mat rujunu ben çok sevdim.
Kalıcılığı 3-4 saate kadar devam ediyor.
Formülünden dolayı dudaklarda kuru bir görünüm yaratabilir bu da çoğu mat rujlarda başımıza gelen bir durum.Ancak bende öyle ciddi bir kuruma oluşmadı.

Görmüş olduğunuz "Tea Rose" rengi hafif mor alttonlu toz pembe olarak 
tanımlayabileceğim bir renk.



Dudakta soluk durabilir bu durumda üzerine incecik parlak bir gloss geçiyorum.
Ancak tek başınada "Tea Rose" benim severek kullandığım bir renk.

Kalem şeklinde oluşu ve çevrilerek kullanılan sistemi pratik ancak benim ürüne mi denk geldi bilmiyorum.
Siyah ambalajın içindeki ruj sallanıyor sanki düşecek gibi.
Alışverişimdeki diğer renklere bakıp karşılaştıracağım bu durumu.

Elf'in Tea Rose mat ruju,kullanım pratikliği ve çantada taşımaya müsait oluşu ile kısa sürede bitecek gibi:)

Beauty Joint'ten Natural ve Rich Red renklerinide aldım,onlarıda biran önce deneyip bloğumda yorumlamak istiyorum.

Şimdilik benden bu kadar...
Kendinize iyi bakın,görüşmek üzere:)))

2 yorum:

  1. rengi gerçekten çok hoş güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. @Bi Dolu Kozmetik çok teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil