2 Ağustos 2015

YVES ROCHER İNDİRİMİNDEN NELER ALDIM?

Herkese merhabalar,

Yves Rocher indiriminden aldığım ürünleri sizlerle sıcağı sıcağına paylaşmak istedim.


Bu indirim alışverişinde ağırlıklı olarak daha önce denemediğim ürünlere şans vermek istedim.

Yves Rocher marka duş jellerinden Meksika Limonu,Lavanta ve Bio serisinden Organik Argan Yağlı olanları aldım.


Uzun zamandır almayı istediğim Kayısılı Peeling'inide en sonunda almış bulunuyorum:)


Göz makyajı temizleyicim hazır bitmişken şans vermek istedim.
Sonuçları bende merak ediyorum:)


"Mondi de Tahiti" bronzlaştırıcı aromatik yağ ilgimi çeken bir ürün oldu.


Aslında kuru vücut yağı olarak geçiyor ancak satış danışmanı özellikle tatil için almamı tavsiye etti.
Daha önce güneş görmüş ve bronzlaşmış ciltler için tavsiye ediliyor çünkü içerisinde koruma faktörü yok.
Kullanırken akıl tutulması önemli.

Hazır tatil planları yaparken bronzlaşmayı artırmayı vaaededen bu ürünü bende çok merak ediyorum.
Bakalım tavsiye edildiği kadar var mıymış?


Son olarak Sebo Vegetal serisinden Kusur Giderici Kapatıcı stick'ten söz etmek istiyorum.
Yine performansını çok merak ettiğim iddialı bir ürün.
Ciltteki kusurları kapatmayı ve sivilceleri kurutmayı vaadediyor.


Çok fazla sivilce sorunu yaşamıyorum ancak normalden karmaya dönük cildimde ara ara çıkan sivilceler dahi canımı sıkıyor.


Kalem şeklindeki bu ürünün kullanımı oldukça pratik.

Öncelikle anlatmamı istediğiniz ürünleri yorum bölümünde belirtirseniz ilk aşamada onlara yer vermek isterim.

Kendinize iyi bakın,şimdilik hoşçakalın:)

6 yorum:

  1. Güle güle kullanın kusur kapatıcı stickini merak ettim yazınızı merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. @ÜMRAN TUNCER aynen bende biran önce denemek istiyorum,tabii sonuçlarını çok yakında burada paylaşırım:)

    YanıtlaSil
  3. Yves Rocher'nin duş jellerini seviyorum ben de, güzel bir alışveriş olmuş.

    YanıtlaSil
  4. @onorr teşekkürler:) bu seferki indirimi kaçırmadım,özellikle toplu alınacaklar açısından iyi bir fırsat oldu benim içinde.

    YanıtlaSil
  5. Şu sivilce kalemini ilk defa gördüm onun yorumunu bekliyorum

    YanıtlaSil
  6. @audrey'cim çok yakında bu ürünle ilgili yorumlarım blogta olacak:)

    YanıtlaSil