12 Ağustos 2015

BENEFIT "PUFF OFF" İNCELEMESİ

Merhabalar,nasılsınız?

Sıcakların bunalttığı şu günlerde makyaj ürünlerimle arama kara kedi girdi desem:)))

Gerçekten öyle sıcak ki,hiç makyaj yapasım yok.

Dışarı çıkarken en fazla bir ruj,rimel,
bir de gözaltlarım için Benefit Puff Off ve üzerine kapatıcımı kullanıyorum.

Bugün Benefit Puff Off'u yakından inceleyim isterseniz:)

Sloganı şu: Puff Off ile çizgileri ütüleyin!


Öncelikle benim gözaltlarımdan çok kısaca bahsedeyim.
Uykusuz bir anneyim,gözaltlarım genelde koyu halkalı,yorgunluk ve uykusuzluktan dolayı şiş.
Yani gözaltlarımla başım dertte:)))

Normal makyaj rutinimde gözaltlarımı kapatmak için önce corrector ardından concealer uyguluyorum.
Fakat 1 aydır ne cilt ne de gözmakyajı yapamıyorum,malum sıcaklar...
Minimum makeup dönemindeyim yani...

Peki Puff Off Neler Vaadediyor?

7 gün boyunca 31 güzellik tutkunu kadın ile yapılan bağımsız araştırma sonuçlarına göre:
  • %94 çizgi ve torba görünümüne etki ediyor.
  • %97 cilt tarafından kolay emilme sağlıyor.
  • %90 cilde gözle görülür canlılık veriyor.


Benim Puff Off'un sevdiğim özellikleri ise şöyle:

- Ürünün ütü şekline benzer bir başlığı bulunuyor.
Gözaltlarıma sürerken bu pratikliği sevdim.



Ürünü gözaltları olduğu için parmaklarımla nazik bir şekilde uyguluyorum.

- Şunu söylemem lazım,bu ürün bir kapatıcı değil.
Yani sürüp gözaltlarını kapatma durumu pek yok.

Peki bu ürünün amacı ne?
-Ben Puff Off'u sürüp üzerine kapatıcımı uyguluyorum.
Bu şekilde şişlik ve halkalar gözle görülür biçimde azalıyor.

-Ürün cilt tarafından kolayca emiliyor.
Hafif pembemsi bir rengi var.
Ben bu ürünü bir gözaltı nemlendiricisi olarak değilde sorunlu gözaltlarım için hafif düzelticilikte bir ürün olarak değerlendiriyorum.

Sonuç olarak, 
Benefit Puff Off benim için kapatıcımla beraber kullanıp sevdiğim bir ürün oldu.
Umarım keyifle okuduğunuz bir yazı olmuştur.

Yeni yazılarda görüşmek üzere:)))

6 yorum:

  1. bence Gosh'un göz altı primerının aynısı ya da çok benzeri bir ürü bu bütün okuduğum yorumlardan onu anlıyorum çünkü..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @audrey,öyle mi? merak ettim ona da bir bakarım,teşekkürler cnm:))

      Sil
  2. ben bunu nemlendirici diye biliyordum. Bilgi için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Siri Yaşam,bir miktar nemlendirme özelliği olduğu belirtilse de bence bu amaca hizmet eden bir ürün değil.Ben almadan önce gözatlarımdaki şişlik ve halkalar için bir ürün arıyordum,yani benim derdim buydu.Ne demek umarım faydalı olmuştur cnm:)))

      Sil
  3. INce Çizgılere bır etkısı oldumu acabağı merak ettım :)

    YanıtlaSil
  4. @Madame Kokoş bende ürünü uygulamadan sonra ince çizgilere orta düzeyde bir etkisi oluyor.Üzerine kapatıcı uyguladığımda daha net farkediyorum bu durumu.

    YanıtlaSil