21 Temmuz 2015

REVLON SUPER LUSTROUS RUJ // PINK IN THE AFTERNOON

Herkese Merhabalar:)

Bildiğiniz gibi Revlon markası geçtiğimiz aylarda ülkemizde Watsons'larda satılmaya başladı.

Ben Revlon'un özellikle rujlarını çok seviyorum.

"Pink In the Afternoon" pembe şeftali tonlarında hatta içinde bir miktar mercanlık barındıran özel bir renk.



Benim bu tondaki tek rujum
 günlük kullanım için oldukça uygun bir ton.


Superlustrous serisine ait olan bu rujun yapısı,sürümü kremsi,yumuşacık.

Dudakları kurutmuyor.

Çizgilere dolmuyor,kalıcı benim için yeterli.

Ambalajını beğeniyorum.
Siyah ambalajının üzerindeki altın rengindeki yuvarlak metalde Revlon yazılı.


Drugstore bir ürün için oldukça şık bir ambalaj bence.

Ben bu ruju Revlon Türkiye'ye gelmeden hemen önce getirtmiştim.
Ancak geçtiğimiz günlerde merak edip birkaç Watsons'a baktım ve Revlon standında göremedim.

Zira çok fazla kullanıyorum ve bitince hemen yenisini almak istiyorum:)

Sizler Revlon rujlar hakkında ne düşünüyürsunuz,kullandığınız ve favori renkleriniz neler?
Hadi yorum bölümünde paylaşın...

Sevgiler

4 yorum:

  1. Bende bu ruju çok beğeniyorum. Son zamanlarda en sık kullandığım ruj sanırım. Ben Watsons'dan almıştım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmookur gerçekten çok güzel bir ruj.Watsons'ta bulmanıza sevindim,zira benimki yakında bitecek gibi:)

      Sil
  2. Çok güzelmiş rengi, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil