26 Temmuz 2015

KIEHL'S MALTEPE PARK AVM ETKİNLİĞİ

İyi Pazarlar:)

Geçtiğimiz Perşembe günü çok keyifli bir etkinliğe davet edildim.

Maltepe Park Avm Kiehl's mağazasında düzenlenen etkinlikte cilt analizlerimiz yapıldı,bunun sonucunda ihtiyaç duyacağımız ürünlerle ilgili Kiehl's ekibi bizi bilgilendirdi.
Merak ettiğimiz ürünlerle ilgili en doğru kanallardan bilgi edindik.



Kiehl's ürünlerini halihazırda severek kullanan biri olarak daha önce blog yazılarımda yer vermiştim.
Nemlendiricim,meşhur avakadolu gözaltı kremim,BB kremim,lip balmım zaten uzun zamandır favori ürünlerimden.

Kiehl's danışmanı Gülcan hnm'dan henüz denemediğim ve merak ettiğim birçok ürünle ilgili son derece faydalı  bilgiler edindim.



Cilt bakım rutinime yeni ekleyeceğim ürünler keşfetmek benim açımdan heyecan verici.

Ayrıca kullanıp bitirdiğim Kiehl's ürün ambalajlarınıda artık atmıyorum ve biriktirip mağazaya getiriyorum.


Kiehl's markasının erkekler içinde ürünleri bulunuyor.
Eşim içinde bazı ürünleri listeme ekledim.


Ürünlerle ilgili öyle çok sohbet ettik ki fotoğraf çekmeye bile fazla vakit ayıramadım.

Maltepe Park Avm ve tüm Kiehl's ekibi bizi çok sıcak karşıladı ve ağırladı.
Bunun için tüm ekibe çok teşekkür ederim.

Etkinlik sonunda hediye ettikleri bu zarif paketteki ürünler zaten uzun zamandır almayı istediğim ürünlerdi.



Ürün yorumlarımı deneyip,çok yakında sizlerle paylaşacağım:) 

Görüşmek üzere:) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder