2 Temmuz 2015

HAZİRAN FAVORİLERİM

Bir ayı daha geride bıraktık...

Haziran ayında en severek kullandığım ürünler neler mi?
 Hadi bir gözatalım:)


 Kiehl's BB Krem


BB Krem arayışlarımda keşfettiğim bu güzel ürünün detaylı inceleme yazısı burada

Maybeline Instant Age Rewind Kapatıcı


Bendeki rengi 225 Light/Medium.
Kapatıcılığı orta düzeyde,çizgilerime gözaltımı nemlendirdiğim için dolmuyor.
Süngerli aplikatörü ile ürünü yayıyıp,makyaj fırçası ile uyguluyorum.

Kiehl's Lip Balm


Henüz okumadıysanız detaylı inceleme yazım için tıklayın 

BOURJOIS BRONZING PRIMER

Bronzerlar aşkına...
Piyasada farklı yapıda,tonda pekçok bronzer var ve hergün yenileri çıkmaya devam ediyor.
Bourjois ürünlerini her ne kadar ülkemizde artık satılmasada çok seviyorum.

Bu ürün Kremsi,köpük formuna sahip bir bronzer.
Yapısından dolayı ürün miktarını fırçayla güzel bir şekilde dağıtabiliyorsunuz.
Tek rengi olmasına rağmen cildimle uyum sağladı.


GOSH FOREVER EYESHADOW-03 LIGHT COPPER


Gosh'un en sevdiğim ürünlerinden biri bu kalem farı.
Uygulaması kolay, renk şahane bir açık bakır tonu,kolayca dağılıyor.
Özellikle yaz aylarında tek başına bu farı sür,bir de bol maskara göz makyajım tamamdır:)


MAC PEACH BLOSSOM RUJ



Evet bir önceki favorilerimde de Peach Blossom vardı,ama çok güzel napıyım:)))

JO MALONE PEONY & BLUSH SUEDE PARFÜM

Bu ay en sık ve severek kullandığım parfüm yine Jo Malone oldu:)

Merak edenler için blog yazım burada

ve son olarak en yeni keşiflerimden "China Glaze Peachy Keen"



Benim Haziran favorilerim böyleydi,sizlerin favorileri hangi ürünler oldu?

8 yorum:

  1. ruja bayıldım bu arada çekilişime bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Bende ruja bayildim tatlım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim @Funda Dene,bende çok severek kullanıyorum:)))

      Sil
  3. Gule gule kullan hepsini, kalemlerın renklerıne baktım şahaneler gerçekten özellikle metalık olanları

    YanıtlaSil
  4. @Madame Kokos sağol tatlım,özellikle Gratis indiriminden bakılacak ürünlerden:)))

    YanıtlaSil
  5. Ojeden bende de var, daha deneyemedim ama. Rujun rengi çok güzel. Kapatıcı ve Gosh kalem far benim de aklımda, bakalım ne zaman alacağım :)

    YanıtlaSil
  6. @sevda s. ne güzel deneyince paylaş olur mu yorumlarını? sevgiler:)

    YanıtlaSil