9 Temmuz 2015

BOYUYORUM #1: ESRARENGİZ BAHÇE

Merhabalar:)))

Son zamanlarda boyama kitaplarına bir dadandım ki sormayın:) 
Boş zaman buldukça alıyorum rengarenk kalemlerimi elime ve başlıyorum hayallerimi boyamaya...


Sizlerle Johanna Basford'un Esrarengiz Bahçe adlı kitabında yaptığım boyamalarımı paylaşmak istedim.






Boya kalemleri olarak önce 
Stabilo Swano Trio 2 in 1 set ve yine Stabilo'nun point uçlu kalemleri ile başladım.
Ardından Faber Castell'in keçe kalemlerini aldım.
Son olarak ise neden kuru boyayla denemiyorum dedim ve Faber Castell'in metal kutuda 24'lü satılan kuru boya setini aldım.

Son zamanlarda kuru boyayı daha fazla kullanıyorum.
Ama bu işin bir kuralı yok bence:))

Zamanla boya kalemi koleksiyonumu genişlettikçe yeni favorilerim oluyor tabi.

Ben bu boyama işini çok sevdim.

Yeni boyamalarımı sizlerle paylaşmaya devam etmek istiyorum, ne dersiniz?

Sizler boyama kitapları hakkında ne düşünüyorsunuz?

Renkli günler & rengarenk boyamalar:))))

6 yorum:

  1. hepsi birbirinden güzel tablo gibi olmuşlar ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @adves beğenmene çok sevindim tatlım:)))

      Sil
  2. Çok güzel olmuş paylaşmalısın bence :)
    Boş zamanlarımda bende boyuyorum kuru boya brnmde daha kolayıma geliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Süslü Püslü çok teşekkürler:) çok keyifli bir hobi insan bırakamıyor gerçektende.Son zamanlarda bende kuru boya kullanmaya başladım.

      Sil
  3. Ne kadar güzel olmuşlar. Ben de çabucak hastalık oluyor bazı şeyler, obsesif gibi takılırım diye korktum, hiç başlamadım :)

    YanıtlaSil
  4. @sevda s. gerçektende oluyor tatlım,ben yeni kitaplar,boya kalemleri derken bayağı kaptırdım kendimi:)

    YanıtlaSil