23 Haziran 2015

SEPHORA,BOBBI BROWN VE GRATİS ALIŞVERİŞİM

Kısa bir aranın ardından yeniden merhabalar:)))

Yepyeni bir karışık alışveriş yazısı ile aranıza dönmek istedim.

Sephora,Bobbi Brown ve Gratis alışverişlerime topluca bir bakalım.


Öncelikle Sephora ile başlayalım derim.
Bildiğiniz gibi "Urban Decay" markası artık Türkiye Sephoralarda bulunabiliyor.

Benimde uzun zamandır denemek istediğim 
Naked Skin Kapatıcıyı aldım.


Yorgun ve şiş gözaltlarım için Benefit'in meşhur Puff Off'ını attım sepete.


Ardından Sephora'dan Urban Decay 24/7 Glide On Göz Kalemlerinden Whisky rengini seçtim.



Sephora'nın tam boy göz makyajı temizleme solüsyonunu yedekledim,Sephora markalı oje düzeltici kalemi ekledim ve son olarak human+kind el kremini aldım.
Bu krem sadece eller için değil aynı zamanda dirsekler ve ayaklar içinde kullanılabiliyor.

Ardından Bobbi Brown alışverişime geçelim.


Kaşlarımı doldurmak için kaş farı kullansamda aklım hep yeni kaş ürünlerinde.
Bu anlamda karşıma "Perfectly Defined Long Wear Brow Pencil" çıktı.
Mua uyguladı ve  5 numaralı Espresso rengini tercih ettim.

Uzun zamandır almak istediği meşhur Full Coverage Face fırçasını almadan olur mu?
Biran önce denemek istiyorum daha paketinden açmaya kıyamadım.


Son olarak Gratis alışverişimden 2 oje aldım.
Bir tanesi China Glaze Peachy Keen rengi 



diğeride NK markasının Garlic Treatment'ı.
Sarımsak özlü Tırnak Güçlendiriciyide merak ediyorum biran önce deneyip yorumlarım:)

Şimdilik benden bu kadar...
İncelememi istediğiniz ürünleri yorum bölümünde belirtirseniz sevinirim.

Sevgiler  

11 yorum:

  1. Hepsi çok güzel ürünler. Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  2. İyi günlerde kullanın. Puff off yorumlarınızı merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
  3. Mutlu günlerde kullanın :* Bayıldım hepsine :)

    YanıtlaSil
  4. full coverage fırçayı ben de istiyorum yorumunu bekliyorum güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  5. güzel günlerde kullanman dileğiyle hepsi harikaaa görünüüyorr :)

    YanıtlaSil
  6. güle güle kullan:)yorumlarını bekliyorum

    YanıtlaSil
  7. @Ece Güçel çok teşekkürler, @Siri Yaşam teşekkürler,en kısa zamanda deneyip inceleme yazısını yazacağım:) @Fulya Küçükaksoy güzel dileğiniz için teşekkürler, @audrey ne zamandır aklımdaydı cnm,inşallah en kısa zamanda sende alırsın

    YanıtlaSil
  8. @beauty beybi beğenmenize sevindim,çok teşekkür ederim:) @onorr teşekkürler:) @Şüheda Kocaaga sırayla yazılarını yazmaya başlayacağım,çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  9. merhaba canım blogunu yeni keşfediyorum severek takip edicem :) bende bloguma beklerim tatlım :) http://fundanndunyasi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  10. @Funda Dene çok teşekkürler,bende sizi takip etmeye başladım:)

    YanıtlaSil