13 Haziran 2015

KIEHL'S LIP BALM MANGO

Merhabalar,

Son zamanlarda severek kullandığım bir Kiehl's ürününü incelemek istiyorum bugünkü yazımda.


Hatırlarsanız  Kiehl's Lip Balm'ı 
"Mayıs Favorilerim" yazıma dahil etmiş ve kısaca bahsetmiştim üründen.

Hadi şimdi daha yakından inceleyelim:
Kurumuş,nemsiz dudakları çok başarılı düzeyde nemlendiren jelimsi formda bir lip balm.
Sürümü kolay,hemence dağılıp,emiliyor ürün.

Kalıcılığı ve nemlendirme etkisi uzun.
Yapış yapış bir his bırakmıyor.

Hafif bir mango kokusu var,hemen dağılıveriyor kokusu zaten.

Şuana kadar kullandığım lipbalmlar arasında açık ara en iyi nemlendiren,en başarılı ürün.

Bitince yeniden alacağım bir ürün.

15ml'lik ambalajının fiyatı 24TL.

Sizin favori lip balmlarınız neler?

4 yorum:

  1. Çok güzelmiş cnm, Kiehls ürünlerini çok seviyorum, güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil
  2. @Tuğba Nohutlu Kiehl's markasından favori ürünlerim giderek artıyor cnm,çook teşekkürler:)))

    YanıtlaSil
  3. Daima favorim Blistex Lip Tone, ama nemlendirmeden öte cok güzel dudak rengi verdigi icin :) güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler @viva makyaj.Geçen kış blistex lip balmı severek kullanmıştım.benimki renksiz olandı,merak ettim senin kullandığını.

    YanıtlaSil