14 Mayıs 2015

U.S. POLO ASSN. VE GÜNSELİ KATO İLE 125.YILA ÖZEL WORKSHOOP

Herkese Merhabalar,

12 Mayıs'ta Feriye'nin büyülü ortamında son derece özel bir etkinliğe davetliydim.



U.S. Polo Assn. markasının Türkiye Baştasarımcısı Alev Ciliv bizlere 125.yıla özel tasarlanmış koleksiyonlarını tanıttı.
Ayrıca Polo sporunun rahatlığı ve şıklığını modaya taşıdıklarını ifade etti.




Ardından minyatür sanatçısı Günseli Kato tarafından 125. yıla özel hazırlanan logoyu yakından inceleme şansı elde ettik.



Minyatür sanatının zarif etkileri ile markanın yeni logo tasarımını yaratmış sevgili Günseli Kato. 


Yaratıcı,şahane kadın Günseli Kato moda ve sanat ilişkisini ve yarattığı özgün logo ile sunulan ürünleri anlattı.

Ardından etkinliğin en yaratıcı ve eğlenceli bölümü workshoop kısmına geçildi.



ve bu da benim sanatsal çalışmam:)



Herbirimize yeni logolu beyaz tshirtler,yanında tekstil boyaları,fırça ve palet verildi.
Önümüzde renklendirilmeyi bekleyen bir U.S. Polo tshirt'i vardı.
Kendi adıma inanılmaz keyifli,dinlendirici bir zaman geçirdim.

Hepimiz hummalı bir boya çalışmasına giriştik.
Günseli Hnm canayakınlığı ve enerjisi ile bizleri cesaretlendirdi,çalışmalarımızı yorumladı.

Benim açımdan günün en güzel kısımlarından birisi 
Günseli Hnm'ın tshirt çalışmamı beğendiğini söylemesiydi.
Günseli Kato'dan ok aldım yani:)


Katılımcılarında aktif olarak dahil edildiği bu tarz bir etkinliğe katıldığım için çok mutlu oldum.

Ortaköy ve Feriye'nin masalsı ortamında güzel bir İstanbul akşamında U.S. Polo Assn. in 125.yıla özel koleksiyonu ve logosu ile tanıştık,Günseli Kato ile tanıştık ve yakından sohbet etme imkanı bulduk.

Bu güzel etkinlik için U.S. Polo Assn. Türkiye ekibi,sevgili Günseli Kato ve kusursuz organizasyonları ile Mayatölye'ye çok teşekkür ederim.

2 yorum:

  1. oradamıydınız?? biz de geldik ama geç geldik ve hiç bakınamadan direk boyamaya giriştik :-((

    YanıtlaSil
  2. @audrey evet oradaydım,birtürlü karşılaşamadık tatlım ya,artık önümüzdeki etkinliklere diyelim ozaman:)

    YanıtlaSil