31 Mayıs 2015

MAYIS FAVORİLERİM

Merhabalaarrr:)))

Kısa bir tatilin ardından Mayıs Favorilerimle yeniden karşınızdayım:)


BENEFIT  WATT'S UP AYDINLATICI:

Stick formunda bu şahane aydınlatıcının diğer ucunda ürünü dağıtmak amaçlı süngeri bulunuyor.

Bu açıdan yanımda taşımak için çok fonksiyonel bence.


Cilde doğal,sağlıklı bir ışıltı,aydınlık katıyor.
Ambalaj tasarımı ve cilt tonumla uyumu açısından bu ay en çok severek kullandığım ürünlerden biri.


TANGLE TEEZER:

Tangle Teezer Original serisinin bu şirin pembe tarağını neden bu kadar geç kullanmaya başlamışım diyorum.


Hafif dalgalı,zaman zaman kabaran saçlara sahibim.
Kullandığım birçok tarağa göre saçlarımı daha güzel açıyor ve elektriklenmeyi azaltıyor.
Ben ıslakken kullanmayı tercih ediyorum.
Ülkemizde satılmaya başlamasıda oldukça güzel bir haber.

KIEHL'S LIPBALM #1 MANGO:

Kurumuş dudakları anında nemlendiren ve etkisini uzunca bir süre koruyan yeni favorim bu lipbalm.



Mango kokusunu ilk uyguladığınızda yoğun bir şekilde alsanızda zamanla uçuveriyor ki ben bu kokuyuda seviyorum.

BIODERMA SENSIBIO LIGHT NEMLENDİRİCİ:

Karma cildim için yeni, daha iyi nemlendiriciler arayışı içindeyim.
Normalden karmaya dönük ciltler için önerilen bu nemlendirici cildimde ağırlık,parlama yaratmadı.



Yaz boyunca rahatlıkla kullanmaya devam edeceğim.
Hassas,toleransı düşük normal ve karma ciltler için  tavsiye edilen bu nemlendirici yepyeni favorilerimden.

JO MALONE PEONY & BLUSH SUEDE PARFÜM:

İşte Mayıs ayı boyunca kullandığım favori parfümüm.



Ayrıntılı blog yazımı okumak için lütfen buraya tıklayın

Mayıs benim için sevdiğim yepyeni ürünleri keşfettiğim bir ay oldu.
Sizler bu ay en çok hangi ürünleri severek kullandınız?

Yorum bölümüne cevaplarınızı bekliyorum.

Mutlu bir hafta dileğiyle:)))

2 yorum:

  1. Bioderma nemlendiriciyi bende çok sevdim :)

    YanıtlaSil
  2. Değil mi:))) Yapısı çok ince, nemlendirmeside gayet iyi geldi cildime.

    YanıtlaSil