14 Mayıs 2015

JO MALONE // PEONY & BLUSH SUEDE PARFÜM

Son zamanlarda severek kullandığım bir "Jo Malone" parfümünü tanıtmak istiyorum sizlere.


Bir İngiliz markası olan "Jo Malone" yakın bir zamanda Türkiye pazarına giriş yaptı.
İstanbul Akasya Avm'de açılan Jo Malone mağazasından aldığım Peony & Blush Suede,güçlü ve çiçeksi bir koku.

Üst notalarında öne çıkan şakayık ve kırmızı elma, yasemin,kadife çiçeği,gül ve şebboy esintileriyle birleşiyor.


Tertemiz,çiçek buketi gibi kokan dengeli bir koku yapısı var Peony & Blush Suede'in.

Kalıcılık olarak çok uzun süre kalıcılığa sahip değil,bu nedenle ihtiyaç hissettikçe tazeliyorum.

Ben 30ml'lik boyunu aldım.
Hem daha hızlı bitirebilmek hem de çantada taşımak için daha fonksiyonel geldi.
Ayrıca 1OOml'lik seçeneğide var.

Jo Malone'da parfüm seçeneği çok geniş.
Ayrıca istediğiniz parfümleri karıştırarak kişiye özel parfümünüzü yaratabiliyorsunuz.
Bu bana çok ilginç geldi,ileride denemek istiyorum.

Umarım severek okuduğunuz bir yazı olmuştur.
"Jo Malone" markası ve ürünleri ile ilgili siz neler düşünüyorsunuz?
Yorumlarınızı merak ediyorum:)

Mutlu günler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder