8 Mayıs 2015

FAVORİ MAKYAJ FIRÇALARIM

Uzun zamandır paylaşmak istediğim bir yazı ile karşınızdayım bugün:)

Makyaj yaparken en sık kullandığım ve en beğendiğim fırçalarımı tanıtmak istiyorum sizlere bugün.



Real Techniques Powder Blush:
Pudra uygulamaktaki en büyük yardımcım.
Geniş fırça ucu tüm yüze hızla ve doğal bir biçimde nüfus ediyor.
Real Techniques markası ülkemizde satılıyor ve cruelty-free bir marka. 

Real Techniques Stippling Brush:


Fırça yapısı itibarıyla oldukça doğal bir bitiş sağlıyor.
Özellikle krem allıkları uygulamada çok başarılı.
Ben ayrıca bu fırçayla fondöten uygulamayıda çok seviyorum.
 Real Techniques'in en fonksiyonel fırçalarından biri.

Real Techniques Expert Face Brush:


Fondöten uygulamada kullanılıyor olmasına rağmen çok sık  ve kısa kıl yapısından dolayı ben fondöten kullanırken tercih etmiyorum.
Peki Expert Face Brush'ı ne amaçla kullanıyorsun diye sorarsanız Bronzer için harika derim.


Fırça yapısı özellikle elmacık kemiklerinin altını çok iyi kavrıyor.

ELF STUDIO SMALL TAPERED BRUSH:


Kapatıcı ve pudramı sabitlemede,aydınlatıcı uygulamada küçük bir mucize bu fırça.
Yumuşacık kıllara sahip small tapered brush maalesef ülkemizde satılmıyor.
Çok yakın bir zamanda Türkiye'de de satışa çıkmasını umuyorum.

Real Techniques Setting Brush:


Real Techniques'in başarılı fırçalarından setting brush'ı gözaltı kapatıcısını sabitlemede ve burun kenarlarıma kontür yapmakta çok sık kullanıyorum.

SIGMA TAPERED BLENDING E35:


 Favori karıştırma fırçam.Farları dağıtmada,başarılı gölgeler yaratmada olmazsa olmaz fırçamdır E35:)

SIGMA E30 PENCIL BRUSH:


Alt kirpik diplerine düzgün far uygulamak zordur.Bunun için uzunca bir süre iyi bir fırça arayışındaydım ki karşıma bu iş için biçilmiş kaftan E30 çıktı.

ECOTOOLS AIRBRUSH CONCEALER:


Gözaltlarıma kapatıcı uygulamada en sık kullandığım fırça.
Yüzümde kapatıcı ile kapatmak istediğim alanlarda da sıklıkla kullanıyorum.
Uygun fiyatı ve kalitesi ile herzaman favori makyaj fırçalarımdandır. 

Real Techniques Deluxe Crease Brush:
Eye Starter setin içinden çıkan deluxe crease brush yuvarlak tombul bir fırça ucuna sahip.
Far uygulamada biraz büyük olsa da yinede bu amaç içinde kullanıyorum.
Bunun yanında kapatıcı içinde oldukça uygun bir fırça.

Real Techniques Base Shadow Brush:


Base Shadow Brush'ı gözkapağıma far uygulamada sıklıkla kullanıyorum.


Real Techniques Accent Brush:
Minik detaylar için(göz pınarlarını aydınlatma,kaş altlarını aydınlatma ve sivilce kapatma) gibi amaçlarla kullanıyorum.Pekçok fırça bu tipik dar alanlar için büyük kalırken accent brush bu açıdan oldukça işime yarıyor.

ve son olarak favori makyaj süngerim Beauty Blender'dan bahsetmek istiyorum.


Beauty Blender,fondöten uygulamada son derece kusursuz,doğal bir sonuç sağlıyor.
İz bırakmadan,çizgi çizgi bir görünüm vermemesini seviyorum.
Ayrıca fırçaya nazaran daha hızlı uyguluyorum ürünü.
Bu açıdan fondöten uygulamada fırçalara oranla daha pratik buluyorum Beauty Blender'ı:)

Benim favori fırçalarım şimdilik bunlardan ibaret.
Zamanla yeni yeni fırçalar keşfettikçe bu yazının ikincisini yazabilirim diye düşünüyorum,ne dersiniz?
  
Sizlerin favori fırçalarınız neler,cevaplarınızı yorum bölümünde bekliyorum:))

Sevgiler

4 yorum:

  1. Real Techniques fırçalar benimde favorim.Eklips gibi uygun fiyatlı markalarda iyi iş görüyor keşke elf türkiyeye gelse artık :/

    YanıtlaSil
  2. @Öznur Özdemir Elf konusunda katılıyorum size,umarım çok yakında gelir ülkemize.Eklips'in bir fırçasını almıştım,fiyatı uygun dediğiniz gibi iş görüyor:) sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Elf artık kesinlikle Türkiye'ye gelmeli

    YanıtlaSil
  4. @Kızsal Şeyler inşallah bekliyoruz dörtgözle gelmesini:))

    YanıtlaSil