15 Nisan 2015

ÜRÜN İNCELEME: TOPICREM LIGHT SOOTHING CREAM

Herkese Merhabalar,

Bugün yaklaşık 1 aydır denediğim bir ürünü paylaşmak istiyorum sizlerle.
"Topicrem" ekibi tarafından denemem için gönderilen bu nemlendirici,markanın denediğim ilk ürünüydü.


Light Soothing Cream neler vaadediyor?

Yüksek hassasiseyete sahip normalden karmaya dönük cilt tipleri için önerilen bir nemlendirici.
Aslında sadece bir nemlendirici değil,cildi yatıştıran,koruyan bir bakım ürünü aslında.
Ciltteki kızarıklık hissini azaltır.

Tüm ailenin kullanımına uygun olarak geliştirilmiş bir ürün.
İçeriğinde paraben,parfüm ve renklendirici bulunmuyor.

Gelelim benim bu ürünle ilgili yorumlarıma:
Tüm aileye uygun olduğu belirtilsede "Light Soothing Kremi" ben kendim denedim.
Sabah ve akşamları cildimi temizledikten sonra yüz ve boyun bölgeme uyguladım.


Benim cildim karma ancak hassas bir yapıya sahip.
Benim için önemli bir sonucu,yağlandırmadan nemlenmiş hissettim cildimi.
Cildimde yumuşacık pamuk gibi bir etki yarattı.
Ayrıca cildimde anında bir rahatlama hissettim.
Kesinlikle yağlanmada yaratmadı.

Sonuç olarak Light Soothing Kremden çok memnun kaldım:)))

Hassas ve karma cildime çok iyi geldi.
Bitince yeniden almayı düşündüğüm bir krem olacak. 

Umarım keyifle okuduğunuz bir yazı olmuştur.

Mutlu günler...

8 yorum:

  1. Merhaba, bu ürünü bana da doktor vermişti. Hatta bir de bioderma makyaj temizleme suyuna benzer bir de makyaj temizleme suyu var elimde. Kremi evet dediğiniz gibi hassa ciltler için ve irritasyon vs yapmıyor ancak! Kremin o kukusu!!!! of sürerken nefes almıyorum vallahi o derece iğrenç kokuyor. Tamam anladık parfüm yok ama o kokan ne peki :) sizin üründe de böyle bir durum söz konusu mu? Çok merak ettim. Sırf bu yüzden kremi kullanmıyorum artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Nazlı Deniz merhaba,siz kokusunu söyleyince hemen yeniden gidip kokladım.Neredeyse hiçbir koku alamadım ben.Zaten 1 aydır kullanıyorum,kokusuz ne güzel diyordum hatta.Acaba sizin ürün bozuk olabilir mi?Ben ne sürerken ne de sürdükten sonra koku alamadım çünkü.

      Sil
  2. bende yaklaşık 10 gündür kullanıyorum redness ve pullanma şikayetimden dolayı şimdilik gayet güzel sonuçlar aldığımı düşünüyorum ancak bir süre daha deneyimlemek istiyorum cildim ciddi anlamda hassas 10 gün alerjik reaksiyon göstermeyen bir krem aniden alerjik reaksiyon göstermeye başlıyor çünkü.
    bide kremin ki ben çok bu konuda hassasımdır ciddi bir kokusu bile yok

    YanıtlaSil
  3. @adves karma ve hassas ciltler için nemlendirici bulmak zor oluyor.benimde zaman zaman kuruma,hafif kızarıklık oluşuyor cildimde,bu anlamda iyi bir keşif oldu bu ürün.parfümsüz ve kokusuz olması güzel,ne kadar az katkı o kadar iyi:)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba! Şimdi keşfettim sitenizi ve hemen takipçi olup, üye oldum. Güzel bir kreme benziyor anlattığınızdan yola çıkarak öyle düşündüm...Soft oluşu güzel... Kahve yanı'na da buyurun lütfen...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Kahve Yanı hoşgeldiniz:)) tabii gelirim bende.

      Sil
  5. Benim de deneme aşamasında olduğum bir ürün, şimdilik memnunum teşekkürler paylaşım için ♥

    YanıtlaSil
  6. @Kızsal Şeyler aah ne güzel,paylaşımınız için teşekkürler:))

    YanıtlaSil