16 Nisan 2015

URBAN DECAY, NAKED 1 PALET İNCELEME

Merhabalar,

Bugün uzunca bir süredir yazmayı istediğim bir ürünle karşınızdayım efendim:)

eveett... Urban Decay'in efsane Naked paletlerinin ilki ve benim en sevdiğim renklere sahip olanı kuşkusuz:)



Hazır Sephora'lara Nisan sonu Urban Decay gelecekken sizler için bu inceleme yazısını hemen paylaşıveriyim dedim:) 

Mat ve ışıltılı yapılardaki palette toplam 12 adet renk seçeneği mevcut.


Soldan sağa renkler:Virgin,Sin,Naked,Sidecar,Buck,Half Baked 


Soldan Sağa:Smog,Dark Horse,Toasted,Hustle,Creep,GunMetal

Sıcak doğal tonların hakim olduğu palette farların yapısı yumuşacık ve oldukçada pigmentliler.



Bu paletin en sevdiğim yanı ister doğal tonlarda günlük bir göz makyajı yaratabiliyorsunuz isterseniz ışıltılı veya smokey bir görünüm yaratabiliyorsunuz.
Tek bir paletle uzun bir seyahate çıksam yanına alacağım palet Naked 1 olurdu:)

Paletin içinden Good Karma Far fırçası ve 4 adet deneme boyu "Primer Potion"  çıkıyor. 


Kadife kahverengi ambalajı oldukça şık,içinde bulunan aynası kullanışlı.

Çok yakında Sephoralarda göreceğimiz bu güzel paletlerden benim favorim Naked 1.
İleride Naked Basics'in ilk paletinide almayı düşünüyorum.

Peki sizin tercihiniz hangi Naked palet?
Sephoralardan neler neler alacaksınız?
Yorumlarınızı bekliyorum:)

Sevgiler

2 yorum:

  1. Her markada bulunabilecek renkler şu nakedlerin hiç özelliği yok bence adından başka ..

    YanıtlaSil
  2. @limonlu kek birbiriyle uyumlu 12 renk seçeneği olması ve güçlü pigmentasyonu bu kadar popüler kılıyor bence.

    YanıtlaSil