20 Nisan 2015

NİSAN FAVORİLER

Herkese merhabalar,

Nisan ayı boyunca çoğu yeni keşiflerden oluşan ürünleri deneme fırsatı buldum ve şimdi sizinle paylaşma vaktidir:)


Bu ay elimden düşüremediğim iki yeni allığım var:

Clinique A Glow Allık: Yılbaşında aldığım setin içinden çıkan bu allık beklediğimin çok çok üzerinde başarılı çıktı.
Oldukça doğal duran tonuyla günlük makyajlarımın olmazsa olmazı.


Milani Baked Blush Luminıoso: Meşhur "Luminoso" şeftali mercan tonlarında cildi aydınlık gösteren şahane tonda bir allık.



Çok çok severek kullanıyorum:)

Nars The Multiple Na pali Coast Bronzer: Ayrıntılı inceleme yazım burada

Nars Radiant Creamy Concealer: Koyu renk gözaltlarımı güzel kapatıyor.
Ayrıca kapatmak istediğim bölgelerde de oldukça başarılı.
Rengini bir tık koyu almışım sanırım yazın dibini görürüm.

Bourjois Metallic Eyeliner,52 Brun Inoxydable: Metalik şahane bir bronz kahve.
Bu aralar siyah kalem ve eyelinerları bir kenara bıraktım ve sürekli bunu kullanıyorum.
Maalesef Bourjois artık ülkemizde satılmıyor,nereden temin edebilirim diye düşünmeye başladım bile...

Rimmel London Dudak Kalemi/Tiramisu: Harika bir dudak kalemi.
Uygun fiyatlı,sürümü kolay,rengi süper.
Daha ne olsun di mi ama:)))

Nars Velvet Matte Lip Pencil/Dolce Vita: Nars'ın kalem
şeklindeki rujlarını çok seviyorum.
Özellikle "Dolce Vita" canlı tonu ve mat yapısıyla pekçok makyaja yakıştırdığım bir ürün.

Mac Peach Blossom: Yeni aldığım bu şahane ruj dudak tonlarında açık bir nude pembe-şeftali arası bir ton.



Cremesheen yapıda çokda kalıcı olmayan ama bu doğal,güzel tonu için iyiki almışım dediğim bir Mac ruj "Peach Blossom"

Topicrem Light Soothing Krem: Bu ay boyunca severek kullandığım bu nemlendiricinin ayrıntılı yazısı burada

Armani Si Parfüm:Meyve,çiçek notalarıyla beraber odunsu notalar ve vanilyanın ilginç bir birleşimi.



Her mevsim kullanılabilecek bir parfüm bence.

Benim Nisan favorilerim böyleydi, umarım keyifle okuduğunuz bir yazı olmuştur:)

Sevgiler 

2 yorum:

  1. bir çırpıda okudum bile :) Nars Radiant Creamy Concealer bikaç yerde duydum ama güvenemedim güvendiğim bir blogger madem kullanıyor rahatlıkla sorabilirim yaşım itibariyle çizgilerim minicik çok ama çok az var göz altlarımda ama özellikle deri inceliğinden dolayı o kötü hoş olmayan mor halka görünümü beni daha fazla rahatsız ediyor.
    sence Nars Radiant Creamy Concealer kullansam bende bu kötü görünümüm hafiflermi? birde çizgilere dolma yapmıyor değilmi?
    bu arada resmen malum olmuş bana 10 gündür kullandığım topikrem yapmaz dedim ama maalesef gene beni tarı yolda bıraktı inan ciddi üzüntü içindeyim gene eczane kremlerime döndüm mecburen :'(

    YanıtlaSil
  2. sevgili @adves, benim gözaltlarımda da zaman zaman mor halkalar oluşuyor.halkalar arttığı zaman bobbi brown'un corrector'ını uyguluyorum öncelikle kapatıcıdan önce.Nars içinde geçerli bu durum.
    eskiden benimde gözaltlarım kuruydu kapatıcılar çizgilerime doluyordu.Kiehl'sın avokadolu gözaltı kremini kullanmaya başladığımdan beri gözle görülür oranda kuruluk ve çizgilere dolma azaldı.şimdi kapatıcılar %100 olmasa da büyük ölçüde çizgilerime dolmuyor.öncelikle gözaltlarını biraz nemlendirmek gerekiyor.nars radiant creamy concealer öyle mucize bir kapatıcı değil tek başına bu işleri başarabilecek.ancak corrector ve iyi bir gözaltı nemlendiricisiyle iyi iş çıkarıyor.
    eczane kremlerinden memnunsan aynen devam et cnm, cildin ne ile iyi anlaşıyorsa onu seçmekte fayda var.sevgiler.

    YanıtlaSil