29 Nisan 2015

NİSAN AYI BİTENLER

Herkese Merhabalar,

Nisan ayının sonuna geldik ve bu ay bitirdiğim ürünleri paylaşma vakti geldi.

İşte bu ay bitirdiğim ürünler:


Yves Rocher Portakallı Duş Jeli:



Doğumgünüm için yaptığım alışverişte mağaza tarafından verilen hediyeydi.
Tertemiz portakal kokan bir duş jeli,kokusunu sevdim.

BBW Vanilla Bean Noel Duş Jeli:
Vanilla Bean Noel serisi geçtiğimiz aylarda ülkemizde satılmaya başlandı.



Yoğun olmayan güzel bir vanilya ve karamel karışımı.
İçeriğinde shea yağı,aloe ve E vitamini bulunuyor.
İndirim döneminde yine alabilirim.

Parmex Aseton: Başarılı,devamlı aldığım bir aseton.
Narçiçekli olanı bitirdim.

 Caudalie Yüz Temizleme Köpüğü:Cildime çok iyi gelen bitirip bitirip yenisini aldığım bir "Caudalie" klasiği.
Birkaç kullanımlık ürün daha var içinde.

Ayrıntılı inceleme yazımı okumak için tıklayın

YSL Le Teint Touche Eclat Fondöten:



Ayrıntılı yazısını yazmıştım,okumak için lütfen buraya tıklayın

L'OCCITANE (Joyeuses Fetes) EL KREMİ:



Yılbaşı setinden çıkan üçlü el kremi setinin ilk bitirdiğim ürünü.
Setin içinden çıkan diğer iki kremin yapısını ve kokusunu daha çok sevdim ve onlarıda halen dönüşümlü olarak kullanmaya devam ediyorum.



Gelelim bu ay bitirdiğim olanına.Bu el kreminin meyvemsi,hafif bir kokusu var.
Benim için nemlendirmesi orta düzeyde,ancak ellerimin oldukça kuru olduğunu hatırlatmalıyım. 

Helena Rubinstein Magic Concelaer:
Benim için tüm zamanların favori kapatıcılarından biridir.
Bendeki 2 numaralı medium rengi.
Oldukça bereketli bir ürün.
Maalesef ülkemizde satılmıyor.

Benim Nisan ayındaki bitirdiklerim böyleydi.
Sizler neler neler bitirdiniz bu ay?

4 yorum:

  1. Benimde çok sevdiğim ürünleri bitirmişsin bu ay.İçlerinde L'occitane krem ve YSL Le Teint Touche Eclat Fondöteni bilmiyorum sadece.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler,ne güzel tesadüf:) @Filiz Şahin

      Sil
  2. Caudalie&BBW ürünlerine bayılırım ben de:-))

    YanıtlaSil
  3. @audrey aynen caudalie & BBW candır:)))

    YanıtlaSil