7 Nisan 2015

MAC & SEPHORA ALIŞVERİŞLERİM

Herkese Merhabalar,

Dün yaptığım kozmetik alışverişimin detaylarını sıcağı sıcağına paylaşmak istedim sizlerle.
Bir süredir devam eden kozmetik diyetimi bu alışverişle bozmuş oldum:)))

Uzunca bir süredir gerçekten ihtiyacım olan ürünleri alıyorum ve mümkün olduğunca tutuyorum kendimi.
Ancak epeydir aklımda olan bazı ürünler vardı,hadi MAC alışverişimle başlayalım:)


MAC 4'lü pro palette:
Sevdiğim Mac farlarımı seyahat ve çantada taşımak için bu boş paleti almak istiyordum.
Refill farlar için bu boş paleti almışken gözüm şahane bir renge takıldı.
"MYTHOLOGY"    


Ardından muhteşem bir far daha gördüm.
Ancak bunun refill'i bitmişti bende normal tekli paketli olan versiyonunu aldım.
Bu güzel rengin adı da 
"AMBER LIGHTS"


MAC'e asıl uğramamın nedeni aklımda olan iki ruju denemekti.


"FAUX" ve "Peach Blossom" epeydir aklımdaydı.
İlk izlenimlerim ikiside günlük makyajlarla harika durabilecek renkler.

Daha sonra Sephora'ya uğradım.
Mini bir alışverişte orada yaptım:)


Sephora markalı makyaj ürünlerini,ojeleri,cilt temizleyicilerini severek kullanıyorum.
Bu alışverişimde de Sephora'nın süngerli oje çıkarıcısı ve satış danışmanın önerisi ile deneme boyunu tercih ettiğim Misel suyunu aldım. 

Bahar ve yaz için tam aradığım üç renkteki Sephora ojeleride almadan edemedim.
Ojelerin renkleri bir harika:)
Unutmadan ojelerde 3 al 2 öde kampanyası vardı.

İlginizi çekecek yeni ürünleri denemeyi ve  yorumlamayı çok seviyorum.
Mac & Sephora alışverişimdeki bu ürünlerden öncelikle anlatmamı istediklerinizi lütfen yorum bölümünde belirtirtin.

Mutlu & renkli günler dilerim:)))

2 yorum:

  1. bende Mac den bir kac alisverisim yaptim ve Peach Blossom cok tavsiye edildigi icin aldim, müthissss begendim, cok cok hos duruyor, hatta esim "kadin olsam bende sürerdim" dedi görünce haha :D ve normalde hic makyaja yorum yapmayan biri. Güle güle kullan hepsini!

    YanıtlaSil
  2. Peach blossom'a bende bayıldım @vivamakyaj.Çok doğal duruyor ama aynı zamanda iddialı.Süper güzel,güzel günlerde kullanalım ozaman cnm:))))

    YanıtlaSil