1 Nisan 2015

EN SEVDİĞİM YABANCI BEAUTY VLOGGER'LAR // 2

Merhabalar,

Geçtiğimiz yıl youtube'da en sevdiğim yabancı beauty vlogger'larını sizlerle paylaşmıştım.
Okumak için hadi hemen tıklayın :)))

Severek takip ettiğim ve dünya çapında popüler güzellik gurularının ikinci yazısını yayınlama vakti geldi.


İşte wishing beauty'nin bayılarak izlediği makyaj guruları:

  • NIKKIE TUTORIALS:Hollandalı bu tatlı kız birbirinden güzel ünlü makyajları,tematik makyajları mükemmel bir teknikle uyguluyor.Çok şirin İngilizcesi ve sempatik tavırlarıyla neredeyse 730.000 abonesi var Nikkie'nin.Hey maşallah diyoruz:)))

  • BEAUTY WITH EMILY FOX: Yeni yeni takip etmeye başladığım Kanadalı Emily'nin özellikle ürün swatchları çok detaylı.Milani,NYX ve Mac rujlarların swatchalarını içeren harika videoları var.Geçenlerde Fransızca bir vlog çekmişti oturdum izledim.O derece tatlı yani:)

  • CASEY HOLMES: Uygulamalı makyaj videolarını izlemek çok keyifli.Özellikle günlük kullanım için yaptığı makyajları pratik ve oldukça güzel.878.000'i geçen takipçisi ile zaten ne kadar sevildiğini söylememe gerek yok

  • CHLOE MORELLO: Öyle güzel bir yüzü var ki ne yapsa yakışıyor.Günlük makyajların yanında ünlü ve özel günler için hazırladığı harika videolarıda var.Kesinlikle bir bakın derim.Chloe Morello'nun youtube'da 961.000'inin üzerinde takipçisi var.

  • FLEUR DE FORCE: Sıkı takip ettiğim vloggerlardan Fleur, İngiliz youtuberların en başarılı ve istikrarlı isimlerinden.Fleur'ün tavsiye ettiği ürünleri hep not ederim.Gerek drugstore gerek highend oldukça iyi ürün tavsiyeleri ve incelemeleri vardır.Zaman zaman alışveriş ve stil videolarıda çekiyor.Yakın zamanlarda "The Glam Guide" adında bir kitap çıkardı.1.248.000'i geçen izleyiciyle çok iyi yolda olduğu kesin öyle değil mi? 

  • YOUNG WILD AND POLISHED: Geçtiğimiz yıl keşfettiğim bu kanalı ilk birbirinden güzel oje swatchları ile tanıdım.Daha sonra uzun,bol sohbetli makyaj videolarını izlemeye başladım.Yeni çıkan ürünleri genelde uygulayarak tanıtan Young Wild and Polished'in objektif görüşlerini severek takip ediyorum.

  • VIVIANNA DOES MAKEUP: Lilly Pebbles ile bol bol ortak video çeken şirin mi şirin İngiliz vlogger'lardandır kendisi.Özellikle "Get Ready with Me"(Benimle Hazırlanın) videolarını severek izliyorum.

  • MISS JENN FABULOUS: Nail art deyince aklıma ilk gelen isimlerden Miss Jen Fabulous.Birbirinden güzel,pratik,renkli nail art'lara imza atar.İzlemek çok keyiflidir,bir bakın derim:)

  • I COVET THEE: Yumuşacık bir ses tonuna sahip tatlı mı tatlı bir makyaj gurusu daha.Güzel,yetenekli olmasının yanında uygulamalı harika makyaj videoları ve ürün tanıtımları var.

Benim favori yabancı güzellik vlogger'larım işte böyle.
Serinin bu 2. yazısını sizlerle paylaştığım için çoookkk mutluyum:)))))
Umarım sizler içinde faydalı ve yeni keşifler içeren bir yazı olmuştur.

Ne dersiniz serinin 3. yazısıda gelsin mi?
Fikirlerinizi merakla bekliyorum:)))

2 yorum:

  1. Pauuulette, Kara Kendall ve Allana Davison de benim favorilerden, Chloe Morello yu eskiden cok takip ederdim ve onun sayesinde doktoruma gidip tedavi olup tüm sivilcelerden kurtulmustum, cünki kendiside roaccutan tedavisi yapmisti hatirladigim kadariyla banada cesaret olmustu :)

    YanıtlaSil
  2. @viva makyaj aaah ne güzel Chloe Morello izlemenin faydalı bir sonucu olmuş:) Önerdiğin vloggerlar için sağol tatlım,mutlaka bakacağım.sevgiler

    YanıtlaSil